Marinamelody

Direktlänk till inlägg 3 december 2021

Kom in ?

Av Marina - 3 december 2021 14:01

Jag kom in på utbildningen så taggad, nervös, glad och spänd alla känslorna på samma gång.

Känns kul att få en ordentlig utbildning men samtidigt läskigt att börja plugga nu när man är så gammal men hoppas allt kommer gå bra iaf.

Börjar den 3 januari och sen har jag lite mer än ett år plugg framför mig ?

Nu är de bara lista ut vilket som blir bäst ekonomiskt och hur man ska fixa allt sånt men de här kommer bli toppen tror jag?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina - 12 september 2023 23:10

När jag blev klar med plugget så började jobbsökandet, under sommaren var jag kvar på min apl plats och trivdes jätte bra med kollegor och barn där. Tyvärr va de annat med ledningen jag tyckte verkligen inte dom skötte saker på ett bra sätt och sa my...

Av Marina - 4 juni 2023 08:01

Äntligen va man klar med plugget och är så stolt över mig själv att jag klarade de trots att jag gått igenom väldigt mycke de senaste året och att jag dessutom fick bra betyg hade jag inte kunnat drömma om. Ett stort tack till Linn bursell som va ...

Av Marina - 29 augusti 2022 20:43

Har kommit på ny praktik plats och jag är sååååå nöjd, de var ju denna förskolan jag hade i tankarna redan från början men problemet var att dom inte hade öppnat än då men nu har dom och jag fick äran att komma dit och göra min praktik.   Persona...

Av Marina - 31 maj 2022 20:44

Känner mig så sårad och så tom, vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska känna. När jag gör något så tänker jag mindre på de men så fort jag inte är upptagen med något så kommer tankarna och jag kan inte sluta fundera.  Vad hände? Varför blev ...

Av Marina - 30 maj 2022 16:50

Förstår inte vad de är för fel på folk? varför ska man lägga sig i andras liv och hålla på och försöka förstöra.   Jag förstår verkligen inget alls just nu från att planerat en resa tillsammans till att få en blockering på alla socialamedier och ...

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards