Marinamelody

Alla inlägg under februari 2012

Av Marina - 29 februari 2012 23:11

Är så sjukt uttråkad, trött fast ändå inte.

Jag borde sova eftersom jag har praktik i morron,

men tankarna bara snurrar i mitt huvud och jag får ingen ro.

Vet inte hur jag ska göra eller vad jag ska göra med nått!


Som om inte de vore nog så har jag ont i ryggen med och de känns ju sådär.

Längtar till sommar, längtar till Pride då jag får träffa massa härligt folk!


Av Marina - 29 februari 2012 16:01

De var sjukt skönt med en kort praktikdag idag, jobbade bara mellan 10-15 så de va jätte skönt.


Har betalat räkningarna och nu tittar jag lite på tv känner att de är skönt att bara ta de lugnt lite nu för ikväll blir de laga massa mat och fixa matlådor.


Vi har sjukt fint väder idag i alla fall solen skiner och de luktar verkligen vår, helt underbart hoppas verkligen att våren kommer nu för jag vill ha vår och sommar.


Måste ju bara nämna också att jag prata med en sjukt trevlig tjej igår, vi hade jätte mycke gemensamt så de var sjukt kul tycker de är jätte kul att lära känna nytt folk och jag hoppas man lär känna lite fler i stockholm med så om man nu lyckas flytta in där så har man lite kompisar där haha :D


Men men vem vet man kanske hamnar i nån annan stad också man kan ju aldrig va riktigt säker haha :P

Av Marina - 27 februari 2012 20:59

Idag har det varit full rulle på mig, först praktiken sen tvättis, har vart nere två gånger till konsum för glömde hälften första gången jag var nere, bäddat rent i sängen, lagat mat, gjort matlådor. Känner mig riktigt duktig som har hunnit med så mycket, sen har man ju varit vaken sen sex i morse med så de är ju inte konstigt att jag hunnit med en del.


Nu sitter jag i sängen och tittar lite på tv, väntar på att all tvätt ska bli torr så jag kan ta upp den och sen lägga mig och sova, ska bli skönt att sova inatt börjar bli trött redan nu så de blir nog nice. Fick ju bara sova typ fem timmar inatt för att jag inte kunde somna så ikväll borde jag somna tidigt.


Imorron blir de praktik och efter de inte mycket tror jag, ev kansek de blir dart men jag tror jag skiter i de eftersom de bara är träningsmatch så känner jag inte riktigt att jag orkar plus att mitt busskort går ju ut imorron och jag har inte råd att köpa nått nytt förns helgen så jag får låta bli de helt enkelt.


Vad som händer resten av veckan har jag inte så mycke koll på blir nog bara praktiken vad jag vet.


Av Marina - 27 februari 2012 17:01

Nu tänkte jag ha en liten frågestund och jag är tacksam för alla svar jag kan få.


1.Kan man älska nån man inte känt så länge?

2.Spelar ålder någon roll för dig?

3.Kan man få känslor för någon man bara träffat ett fåtal gånger?

4.Skulle du sluta med något beroende om någon du gillar bad dig försöka göra de?

5.Vad är viktigaste egenskapen du söker i en partner?

6.Vad är kärlek för dig?



Svara hemskt gärna med både siffran på frågan och svaret så jag vet vad ni svarar på :P

Inget test bara nyfiken på vad folk svarar :P


Ha en bra kväll :D

Av Marina - 27 februari 2012 16:48

Grattis kusin på födelsedagen!!!!


Och även ett grattis till köpet av nya huset hoppas ni kommer trivas där.


Igår var jag till kusin och grattade henne för hon fyllde ju år den 25:te hela 25 år också, hennes karl fyller 25 den 27 Mars så jag gav dom present tillsammans.


Vart bjuden på middag, sjuuuukkt gott var det. och kom även hem med två par nya skor och en vin flaska, man kunde nästa tro att de va jag som fyllde år haha :P


De var i alla fall en jätte trevlig kväll så tack snälla för de :D

Av Marina - 27 februari 2012 16:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 11 februari 2012 20:28

Något jag verkligen inte förstår är varför dom gör svenska låtar till melodifestivalen...
 
De är så jobbigt att tänka om dom till engelska för vid de här laget vet man att sverige alltid gör om den låt dom skickar till eurovision till engelska för att folk ska fatta innebörden i texten så varför varför varför uppträder dom med svenska låtar tycker de är så tråkigt för de blir aldrig samma låt när dom gör om den sen.
 
Hade rätt i vilka som gick vidare förra veckan och tror inte valet blir svårare den här gången.


Mys

Av Marina - 11 februari 2012 19:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards