Marinamelody

Alla inlägg under juni 2012

Av Marina - 26 juni 2012 09:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 23 juni 2012 23:38

Midsommar firade jag tillsammans med Alex, Denise, Lena och Alex familj ute på deras sommarställe på vårholma/halleberg. Var jätte fint och vi hade jätte trevligt trots en massa drama!


När jag kom fram blev jag mött av Alex och vi gick upp till deras stuga där jag fick en liten lunchtugga, sen vart de ner till samlingsplatsen på ön där de va dans runt midsommarstång och lite lekar och sånt. När aktiviteterna där var slut så drog vi ut med deras båt, la upp den och satte oss på en klippa längre bort och solade lite, jätte mysigt var de.


När vi kom tillbaka till båten så var den full med vatten, alla stora båtarna som åkt förbi hade skickat massa vågor som gjort att de kommit in vatten i båten så vi fick ösa ut allt vatten ur båten. När vi var färdiga med de och startade båten och började köra så kom vi en bit men sen blev de motorstopp (bensinen tog slut) som tur var hade vi en dunk med bensin med i båten så Alex fyllde på den och så skulle vi börja köra igen, då sitter inte motorn fast så när hon gasar så åker den upp och stänkte massa vatten. Vi höll på ett bra tag inna vi fick den att sitta fast så vi kunde fortsätta köra.


Men till slut kom vi fram en 40 min senare än vi planerat och sena till middagen. Men de va gott med mat i magen och så fick vi jordgubbar och cheesekake till efterrätt så de var nice de i alla fall.


På kvällen drog vi till ett berg och satt och drack och mös och såg på solnedgången och snacka massa, sen vart de ner till samlingsplatsen där dom spelade musik och så en liten stund sen drog jag och Alex hem och sov medans dom andra drog på efterfest.


Men var en jätte trevlig midsommar och de gör jag gärna om :D


 

Denise, Lena och Alex vid samlingsplatsen

 

Lena på klippan

 

Alex och Denise på klippan  

Alex på klippan

 

Den översvämmade båten  

Denise på berget  

Alex, jag och Lena på berget

Av Marina - 23 juni 2012 23:21

Den 18/6 hade jag min första jobbdag och de gick riktigt bra tycker jag och dom verkar tycka att jag är duktig med så de är ju jätte kul. Trivs med folket jag jobbar med, mest ungdomar och vi skämtar och har kul på jobbet så de känns riktigt bra.

Första veckan avklarad och än har jag inte lessnat på de i alla fall haha.

Av Marina - 23 juni 2012 23:16

Den 16/6 var jag på inflyttningsfest hos Kimy i hennes nya fina lägenhet, jätte fin va den och så nära stan helt klockrent ju. Vart middag hos henne sen lite spel och dricka och sen vidare in till stan för utgång med massa trevligt folk.


Alltid lika kul att festa med de folket dom har en så härlig energi liksom så de e klockrent!


Tack för alla underbara ute kvällar tillsammans med er och jag hoppas Kimy och Casse får de underbart i bulgarien även om jag är jävligt avis på dom men hoppas ni får kul :D


Av Marina - 23 juni 2012 22:55

Den 12/6 Mötte jag upp James och spelade in en ny musikvideo, denna gång till låten let it go, kändes riktigt bra denna gång mycke bättre än förra gången så jag ser fram emot att få se resultatet på denna video.


Längtar längtar och såklart lägger jag upp den här så fort jag får den :D


En liten bild till minne av dagen :D


 

Av Marina - 23 juni 2012 22:44

Fan va dålig jag börjar bli på att uppdatera min blogg känner jag.. är verkligen inte meningen men ska försöka uppdatera lite nu i alla fall.


Den 8/6 Var jag in och mötte upp Alex, vi drog till mälarpaviljongen och tog varsin cider, satt och prata och sen käkade vi även middag där. Var jätte mysigt att sitta där i solen och bara snacka och ha de trevligt. På kvällen mötte jag Tom, Fredde och Tony på krogen de va ett tag sen jag såg dom men de va grymt kul att se dom alla igen.


Den 11/6 var jag in i Norrtälje och fixade lite papper sen vart de fika och middag tillsammans med Malin, alltid lika trevligt.


Detta är lite av de små saker som hänt sen har de även blivit lite festande med Kimy, Alex och några andra.

Av Marina - 8 juni 2012 11:58

Igår drog jag först till jobbet och hälsade på, alltid lika kul!!


Sen drog jag in till stan och mötte Alex, Anjo, Kimy och Casse, vi käkade gick runt lite och sen satt vi på plattan och kolla på nån idrotts grej som va där. De va trevligt och dom är ju helt underbara människor är så otroligt glad att jag lärt känna de här underbara folket.


Love you girls <3


      

Av Marina - 6 juni 2012 17:03

Kan ju börja med dom dåliga nyheterna och de är väl att jag typ inte kommer jobba mer på wallbyträdgård för dom börjar få slut på jobb sa dom igår så de är ju lite synd för nu senaste dagarna har jag trivts riktigt bra där :P Ska ringa dom ikväll och prata mer och se hur de vart men risken finns att de inte blir nått mer där.


Men så kan vi komma till dom bra nyheterna och där är att subway stängde ju ner i täby ny för renovering och sånt och de resulterade ju i att dom vart av med massa folk som inte kunde va arbetslösa i tre månader och så. Så jag fick ett samtal av dom idag och dom undra om jag fortfarande var intresserad av jobb i höst. Jag svarade att jag har jobb nu under sommaren och vet inte om jag kommer få förlängt men jag är absolut intresserad av jobb och speciellt om de är heltid eftersom de är vad jag letat efter ett bra tag nu. Dom sa att dom skulle höra av sig senare i sommar och se om jag hade fått reda på hur de blir i höst med tvätten och eventuellt boka in en intervju då :D


Känns super skönt :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards