Marinamelody

Alla inlägg under juni 2020

Av Marina - 21 juni 2020 21:56

Hade en riktigt härlig midsommar

Glad midsommar allihop!!

Av Marina - 21 juni 2020 11:00

Fortsatt så söker jag donatorer som vill hjälpa barnen i Malawi att få mat så de klarar sig. Väljer du att bli månadsgivare, Allt så klickar i adr när du lägger beställningen då donerar du varje månad och får även poäng som du sedan kan köpa andra produkter för så rekommenderar de om du ändå vill donera varje månad.

Inget barn ska behöva gå och lägga sig hungrig så hjälp dessa barn du med!
kursiv text

Du kan välja att donera ett, två eller fem paket, en gång eller varje månad. Hjälp till och gör skillnad du med!!

https://marinabwinnersjo.mynuskin.com/content/nuskin/sv_SE/products/product.97102837.mysite.nssearch.html

Av Marina - 21 juni 2020 10:52

Vår nya lermask har kommit ut och den måste bara provas. Fräschar upp din hy med en härlig doft av jasmin.

In och testa den ni med!!

https://marinabwinnersjo.mynuskin.com/content/nuskin/sv_SE/products/product.97102837.mysite.html

Av Marina - 11 juni 2020 17:12

Visst är de väl underbart med sol!!!
Men är du nån som har svårt att få den där snygga brännan? Testat massa olika brun utan sol, spraytan men aldrig blivit riktigt nöjd?

Då vill jag presentera en av mina absoluta favoriter. Insts glow, denna brun utan sol är helt fantastisk kladdar inte, blir inte fläckigt, lätt att få jämt och snyggt, ger en naturlig färg, naturliga ingredienser och med ett vacker skimmer.

Blev du sugen?då kan du använda denna länk så kommer du in och kan klicka hem den!

https://marinabwinnersjo.mynuskin.com/content/nuskin/sv_SE/products/product.97001595.mysite.html

Av Marina - 3 juni 2020 14:38

Känner du att du skulle vilja göra skillnad i världen men inte vet hur?

Jag har länge velat donera till en organisation som hjälper folk i de fattigare länderna men jag tycker aldrig att jag känt att man kan lita på att hjälpen verkligen kommer dit den behövs. Nu är jag äntligen hittar ett sätt att hjälpa där jag själv kommer kunna få möjligheten att se allt in action så att säga.

Tillsammans jobbar vi för att hitta folk som vill donera matpaket till Malawis skolor och sjukhus så undernärda barn kan få mat så de kan växa upp.

Vill du donera eller hjälpa till att hitta folk som vill donera skriv en kommentar med din mail eller annat sätt att kontakta dig eller gå in på min insta marina.b.winnersjo och skriv ett dm där så berättar jag hur du kan va med och göra skillnad för dessa underbara barn.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards