Marinamelody

Alla inlägg under februari 2020

Av Marina - 16 februari 2020 20:37

Äntligen så lättar en sten från mitt hjärta, jag har fått klartecken från banken att jag får ta över och öka lånen så att jag och Nellie kan bo kvar i lägenheten. De känns så skönt att slippa flytta och så kul att äntligen kunna få denna lägenhet som jag vill ha den. Har ju sen vi köpte den velat fixa den men aldrig fått någon hjälp varken fysisk eller ekonomiskt så de ska bli så kul att äntligen kunna ändra och fixa precis som jag vill ha den de kommer blo så fint, har en bild i mitt huvud precis hur jag vill ha den. Ska ner till banken inom de närmsta veckorna och få allt klart. Såå kul kommer lägga upp före och efter bilder sen?

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards