Marinamelody

Alla inlägg under maj 2022

Av Marina - 31 maj 2022 20:44

Känner mig så sårad och så tom, vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska känna.

När jag gör något så tänker jag mindre på de men så fort jag inte är upptagen med något så kommer tankarna och jag kan inte sluta fundera. 

Vad hände? Varför blev de så här? Hur kunde något så ovesentligt för vår del ändra så mycket för oss?

Önskar jag i alla fall kunde få lite svar så jag fick en förståelse om vad de faktiskt är som hände.

Försöker vara stark, försöker tänka på annat, att jag är värd mer än nån som inte ens kan ge mig en förklaring men samtidigt så älskar jag honom. Vi hade ingen stämpel på vad vi var men vi hade sets i ett och ett halft år under den tiden så kommer de mycke känslor i alla fall för mig och jag hade hoppats och trott att han också hade fått de, antingen har han inte de eller så har han inte insett vad han håller på med.

Vet inte vilket av de som passar in på honom men jag hoppas de senare annars måste jag vara väldigt korkad som gav så mycke tid till nån som inte uppskattade de alls.


Snälla ge mig svar!!

Av Marina - 30 maj 2022 16:50

Förstår inte vad de är för fel på folk? varför ska man lägga sig i andras liv och hålla på och försöka förstöra.


Jag förstår verkligen inget alls just nu från att planerat en resa tillsammans till att få en blockering på alla socialamedier och alla kontaktmöjligheter. Varför?? Bra fråga!!!


Lyssnar man blint på vad sin familj säger och inte frågar om de är sant om man verkligen tycker om någon??

Jag är så tom just nu jag förstår verkligen inte alls vad som har hänt, jag önskar att jag i alla fall fick en förklaring om vad de faktiskt är som har ändrats tycker i alla fall jag är värd de.


Så sårad och tom just nu :'(

Av Marina - 18 maj 2022 12:19

Nu är de alldeless snart sommarlov jag har sista praktikdagen på fredag dock har jag lektion två gånger i veckan ca en månad till men de känns ändå helt okej de är ju ändå nästan sommarlov nu. Hoppas på att få in lite jobb under sommaren så man kan tjäna in lite pengar i alla fall.


Ska bli skönt att få kunna ligga på stranden och bara njuta av värmen och ledigheten med kan jag säga de behövs just nu då de varit väldigt mycket med allt känns de som.

Herrn har fortfarande inte kommit tillbaka från Italien de har varit massa strul med saknade papper och annat trots att deras advokat sagt att de har allt så de känns helt galen, har inte sett han irl på ett halvår nu vilket känns helt galet. Förhoppningne är väl att allt är löst men de har vi trott tre gånger nu och ändå har de fått boka om biljetterna hem så de visar sig. Kan säga att sånt här tar på en otroligt mycket och man börjar undra vad som är värt och inte i alla situationer men de får väl tiden utvisa tänker jag.


Skolan går i alla fall bra nu har vi en kurs kvar innan sommaren är helt ledig och hittills har allt gått otroligt mycke bättre än jag trodde innan jag började så jag måste säga att jag är glatt överraskad över de. Praktiken har nu äntligen funkat fantastiskt de var så bra att byta praktik och de har känts så bra, tråkiga är väl att min handledare flyttar från stan och gör att jag inte vet vilken handledare jag kommer få eller om jag ens kommer vara kvar på praktikplatsen jag varit nu. Samtidigt tänker jag att de kanske är menat så att jag kan söka till den förskolan de bygger här och ha sista praktiken där och förhoppningsvis få jobb där efter, de finns väl en mening med allt så detta kanske var meningen med detta jag hoppas. Rektorn på den nya förskolan börjar sitt jobb i slutet av juni och jag har mailat henne så får hoppas att hon svarar och är med.


För övrigt önskar jag er alla en fin fin sommar :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards