Marinamelody

Alla inlägg under augusti 2020

Av Marina - 31 augusti 2020 02:18

Asså denna maskin har förändrat mitt liv!!

Jag hade jätte mycke akne, provade alla möjliga produkter som skulle ta bort de men inget funkade. Jag mådde jätte dåligt av min akne under hela tonåren men även som vuxen och varje gång de blossade upp så kände jag mig så ful.

Denna maskin har verkligen räddat mig! Jag köpte denna maskin i april och sen dess har jag på sin höjd haft 5 finnar samtidigt och de har varit under min tjej vecka annars har jag största delen av tiden inte haft en enda.

Jag är så glad att jag hittade denna maskin! Är du oxå nån som haft svårt akne och vill prova denna fantastiska maskin skriv en kommentar så ska du få ett bra erbjudande som u inte vill missa?

Av Marina - 17 augusti 2020 21:03

I helgen va vi ute med pappas båt och mötte upp farbror de va jätte mysigt att va på vattnet och bara njuta

Av Marina - 6 augusti 2020 16:54

Fick hem mina nya färger så roligt tycker ni om färger som inte kladdar och sitter kvar på läpparna så rekommenderar jag verkligen dessa så bra och så mycke olika färger, de rättar sig även efter ditt pigment vilket är sjukt coolt att samma färg kan se olika ut på olika personer.

Är du sugen skicka en kommentar eller ett dm på min insta marina.b.winnersjo så får du 10% eller strunta i rabatten och gå in på marinabwinnersjo.mynuskin.com och klicka hem de du vill ha, du kommer verkligen inte ångra dig!

Av Marina - 6 augusti 2020 16:49

Igår hade vi en super mysig dag på skansen tänk så underbart de kan va.

Mycke blandade djur, okej väder, god lunch och trevligt sällskap.

Helt klart en lyckad dag??

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards