Marinamelody

Alla inlägg under juli 2012

Av Marina - 29 juli 2012 20:25

Igår åkte jag in till stan för att träffa Alex, vi drack lite hos henne med hennes kompisar sen skulle vi ut på krogen men då vi missa fria inträdet så struntade vi i ide och drog till några tjejers hotell och satt och drack där isället:-) riktigt kul hade vi och hela natten höll vi igång:-)

Ska umgås med dom på pride med tror jag för dom va roliga:-)

Av Marina - 28 juli 2012 00:45

Fick massage idag de va otroligt skönt och behövligt för den delen, känns lite bättre ni iaf så de är ju alltid nått:-)

För övrigt har de inte hänt så mycke utan mest tagit de lugnt och tittat lite tv! Vaknade ju fem i morse så har varit riktigt seg hela dagen är fan inte bra när man inte får sova ordentligt och att somna två och vakna fem e inte att sova ordentligt:-/

Men nu ska jag försöka sova!

Av Marina - 27 juli 2012 08:20

Köpte nya trosor för ett par dagar sen nu har jag orkat ta kort på dom! Är verkligen inte märkesfreak men björnborg e fan dom skönaste trosorna jag haft så när de va rea passade jag på för de e enda gången jag köper dom haha!

Av Marina - 27 juli 2012 01:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 24 juli 2012 00:59

Idag har jag fått testat på ännu en ny avdelning vilket är bra meriter ifall jag får fortsätta så allt som kan gynna mig är jag helt med på:-)

Fick även veta att Cissi sökt nytt jobb så får hon de finns ju en öppen plats så nu få man bara hålla tummarna:-)

Bio

Av Marina - 22 juli 2012 21:00

Nu har man varit på bio och sett Snövit! Den va bra handlingen vet man ju redan men jag tyckte den va bra:-)

Trevligt sällskap hade mn med de e ju inte varje dag man umgås med Danne så de va trevligt!

Nu ska jag förbi Alex en snabbis när jag ändå är här för har inte träffat henne på länge!

Puss på er

Av Marina - 22 juli 2012 14:30

Nu är jag påväg till syrran där de blir fika för hennes kille fyller år idag så de blir gott hoppas jag;-p

Sen ikväll blir de bio med Danne snövit ska de bli trevligt de tycker jag:-)

Hoppas ni andra oxå får en trevlig söndag:-)

Av Marina - 22 juli 2012 00:38

Har suttit ikväl och gjort lite nya örhängen att sälja så här kommer dom.


 

150:-

 

150:-

 

120:-


Skriv en kommentar om du är intresserad av att köpa dom.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards