Marinamelody

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Marina - 8 juli 2012 03:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Bio

Av Marina - 8 juli 2012 03:00

Idag sov jag till tre, märks att jag inte sover så bra i veckorna när man sover så länge på helgen.


När jag vakna hade jag inget för mig men sen så messa jag Alex och de sluta med att jag, Alex och hennes bror gick på bio och såg the amazing spider-man. Helt okej men inte värd att gå på bio på tycker väl jag men de är ju första filmen man får se vad som hände när han va liten se de va ju alltid nått.


Värd att se men inte värd att gå på bio på om jag säger så haha.


Nu är jag äntligen hemma igen efter en lång resa på bussen, råka ju kliva av fel så fick sitta och vänta på nästa buss en halvtimme.


Gonatt

Av Marina - 8 juli 2012 02:56

Har fått se nästa musikvideo nu och den är bra va väl en scen som jag inte kände mig hundra med men de va mest för mitt ansiktsuttryck men mormor och morfar tyckte om den så de är ju kul :D


James ville att jag skulle vänta lite med att lägga ut den på nätet så jag väntar med de men så fort jag får klartecken så kommer den upp hoppas ni kan hålla er :D


Puss på er

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards