Marinamelody

Alla inlägg under februari 2021

Av Marina - 13 februari 2021 15:15

Ibland behöver du reflektera över vad som händer i ditt liv, vad som är bra och vad du skulle klara dig bra utan.alla kommer inte hålla med i dina beslut och många kommer ifrågasätta dig varför du gör de valen du gör. Men nått du alltid måste komma ihåg är att de är ditt liv, dina val och dina misstag att göra.
Oavsett om nån anser de vara ett misstag kan de va de bästa som hänt dig och även om de skulle visa sig vara ett misstag så hade du ångrat om du inte tog chansen.

För snart ett år sen tog jag chansen, jag gav mig in i något jag inte va säker på om jag skulle klara av, något som lät helt otroligt och inte kunde vara sant.

Nu ett år senare kan jag se hur mycke detta gett mig, positiva lärdomar, härliga människor, härliga produkter som på riktigt förändrat min tillvaro. Jag ler mer vilket jag fått höra mycke av mina kompisar att de är så kul att jag ler så mycke, jag har fått en mer självsäkerhet, jag har långt kvar innan jag känner mig helt trygg i mig själv men denna möjlighet har verkligen gjort att jag öppnat upp mig på ett annat sätt, jag vågar prata inför folk vilket jag aldrig vågat tidigare, jag vågar visa mig på ett helt annat sätt.

Jag gjorde musik när jag va yngre men vågade aldrig följa med när vi skulle uppträda jag försökte nån gång men hade så ont i magen, för efter att blivit mobbad hela grundskolan så ville jag inte att folk tittade på mig för jag hade i mitt huvud att de bara gjorde de för att jag va ful, såg konstig ut eller nån annan anledning aldrig nått positivt.

Nu bryr jag mig mindre om vad andra tänker men framför allt så känner jag själv när jag tittar i spegeln att jag är fin som jag är och tycker folk inte om de så är de deras förlust. Vägen har varit jobbig men såå värt de.

Av Marina - 10 februari 2021 22:51

Är så glad att jag fått börja jobba med så mycket härliga ochvdrivna människor. De är så kul att se allas framgång och lära känna massa nya härliga människor.

Otroligt tacksam för denna möjlighet jag fått och ser så mycke ljusare på framtiden nu!

Bara några av de härliga människorna jag fått äran att jobba med?

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards