Marinamelody

Alla inlägg under april 2019

Av Marina - 28 april 2019 17:31

Hur kan man helt lita blint på en person och vända sin dotter ryggen? För mig e de helt ofattbart då jag själv har en dotter, skulle aldrig vända henne ryggen någonsin. Men hur kan man va så förblindad av en annan människa?

När ens egen dotter ringer och storheter för att hon blivit sparkad i magen så struntar man i de.När ens dotter får skyddat boende så struntar man i de oxå utan då är hon jätte dum som flyttar till skyddat boende med dottern.

Hur kan man va så förblindad och tro att de är dotterns fel att hon gör så bara för att jävlas?

Av Marina - 25 april 2019 20:34

Idag vaknade jag och känns de dottern på förskolan men när hon hade varit där ca en halvtimme ringer de och säger att hon har feber och är gnällig så jag måste komma dit och hämta henne, så jag hade bara en kund idag sen fick jag gå hem.

När jag kom för att hämta henne tyckte jag dock att hon verkade pigg för hon gick runt och lekte men då va jag ju redan där så tog med mig henne hem och mös lite. kände att de inte gjorde mig så jätte mycke att va hemma när jag fyller år så de va känsla skönt. Tog en liten kladdkaka bit till lunch för att lyxa lite.

Sen på kvällen hämtade syrran upp mig och dottern för att åka och äta lite middag. Hon bjöd på pinchos, sååå gott va de.

Nu har vi kommit hem, Nellie ligger och sover och jag ligger på soffan så mätt så jag spricker. Tack snälla syster för att du firade min födelsedag med mig! ???

Av Marina - 23 april 2019 18:02

Idag var jag till läkaren och han kan inte göra nått alls för mig. Han kunde inte skriva ett intyg till jobbet om att ändra mina arbetsuppgifter och han kunde inte ge mig en sjukskrivning, för alla mår dåligt i en separation så de e ingen sjukdom, sen att jag bryter ihop varje kväll har ingen betydelse.

Är de meningen att man ska må så här men inte få nån hjälp? Jag orkar inte med detta, förstår inte vad jag ska göra för att slippa.

Ska ringa en studievägledare imorron och boka en tid tror jag så jag får nån ordning på de här med utbildningen. vill bara att nått ska gå framåt.

Av Marina - 22 april 2019 12:51

Tårarna bara rinner, nej forsar ner min kind. Så fort jag lagt dottern för att sova så bryter jag ihop, varje kväll, varje dag. Kan inte förstå hur man kan behandla en annan människa såhär.

Allt såg bra ut jag va lycklig, gifte mig och fick barn och de va så bra. Tills bomben slog till och helvetet brakade lös.

Psykisk misshandel, fysisk misshandel, skyddat boende och vårdnadstvist, och som om inte de vore nog så vänder halva släkten mig ryggen.

Blev under 1 och ett halft år psykiskt misshandlad av min fru, sen blir jag fysiskt misshandlad av min mamma och hamnar på skyddat boende. Då börjar familjen vända mig ryggen för att dottern va med mig då jag alltid varit den som tagit hand om henne. Sen när familjen fick veta att jag anmälde min mamma för misshandeln så började de vända mig ryggen ännu mer. Mig.. som blivit misshandlad.. inte mamma som faktiskt är den som misshandlat.

Tack vare att två personer som inte ens va i samma rum vittnade åt min mamma så kunde polisen inte göra annat än att lägga ner fallet för att de inte fanns tillräckligt med bevis. Då har jag enligt min släkt bara överdrivit och att inget har hänt.

För ett par år sen när min kusin gick ut Jehovas så vände hennes mamma henne ryggen men hon hade tur och hade hela släkten på sin sida, så när jag frågade henne hur hon hade känt om de oxå vänt henne ryggen så svarar hon förjävligt. Ändå är de precis de hon gör mot mig. Jag blir inte bjuden på hennes bröllop för att hon inte kan bjuda både mig och mamma så då väljer hon att bjuda min mamma som misshandlat mig istället för att bjuda mig. Hur går de ihop?

Hade jag inte haft min dotter så hade jag nog inte funnits i livet längre för hon är min klippa, hon ger mig lycka och kärlek och utan henne hade jag inte orkat med allt detta.

Kan verkligen inte förstå hur man kan ta parti för nån som misshandlat sin dotter och utesluta den som blivit misshandlad från familjen.

Hur kan man bete sig så? Hur kan de va jag som står utan familj när jag är den som blivit utsatt?

Även halva håret var avslitet hur är de inte misshandel? nä kanske inte den grönaste misshandeln men lägger du hand på en annan människa är de misshandel oavsett.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards