Marinamelody

Alla inlägg under oktober 2014

Av Marina - 13 oktober 2014 14:08

Nu sitter vi I bussen me massa härliga människor påväg till prag:-)

Blir en lång bussresa men är ändå spänd:-)

Negativt: toaletten på bussen funkar inte och inget internet..

Kommer bli en lång resa när alla tjejerna blir kissnödiga och måste gå på toa:-)

Av Marina - 10 oktober 2014 16:20

Champions league matchen gick riktigt bra, mycke bättre än dom hade väntat sig och den slutade 1:1 så de är helg okej så bara de inte blir 0:0 eller att andra laget vinner så är de bra :D


På söndag fyller hjärtat 25år så nu är de lite förberedelser för de vilket inte är så lätt när vi inte har nästan nått här där vi bor så måste köpa allt sånt med vilket är lite jobbigt för man kommer ju alltid på nått nytt som inte finns men jag ska få lite hjälp av hennes kompis så de är ju bra de :D


På måndag så blir de Prag vilket är grymt kul.


Vi hade ju diskuterat innan att åka dig och fira våran års dag men de var ju saker som stoppade de och sen gick dom ju vidare i champions league så då sprack de ju ännu mer men nu blir de att åka dit på måndag tillsammans med hela laget eftersom de är Prag dom spelar mot nu så de var ju lite kul att de ändå blir en resa dit :D


Är så spänd både på att få åka till Prag och att få se ännu en match när hon spelar i champions league för trodde inte att jag skulle få följa med dit så de är jag jätte glad för :D


Hoppas allt är bra med alla där hemma :D

Av Marina - 9 oktober 2014 08:03

gjorde även naglar på en kompis till tjejen så här blev de:-) riktigt stolt faktiskt:-)

Av Marina - 9 oktober 2014 08:02

Igår va de Champions league match på schemat, tjejerna var jätte duktiga och matchen slutade 1:1 vilket va bättre än de hade förväntat sig.

Är otroligt stolt över min underbara flickvän hon gjorde ett jättebra jobb. Om en vecka är de match nr 2 i Tjeckien vet inte än om jag kommer ha möjlighet att följa med men hoppas verkligen de för de va en underbar känsla att se henne spela:-)

Dagen innan hon/vi åker till Tjeckien så fyller hon 25 år oxå vilket är kul så måste hitta på nått skoj, ska i alla fall baka en hjärtformad kaka/tårta:-)

Idag blir en slappar dag då hon är ledig från träningar och jag med:-)

Kram på er!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards