Marinamelody

Alla inlägg under april 2020

Av Marina - 17 april 2020 18:22

Hej alla måste ju bara berätta jag har börjat jobba med ett projekt som är så kul och spännande?

Jag är så stolt över att jobba med detta projekt framför allt för att få hjälpa barn i Malawi men även för att jag älskar deras andra produkter oxå.

Är du sugen på ett lite friare arbete där du bestämmer själv hur mycke eller när du vill jobba eller framför allt kunna göra ditt arbeta vart du än befinner dig?

Kolla i så fall in min sida marinabwinnersjo.mynuskin.com på produkterna och om de kan va nått för dig känner du att du vill testa på kontakta mig via min Instagram marina.b.winnerjo där kommer även olika erbjudanden komma upp.

Vill du va med och skapa ett leende får du gärna kontakta mig på samma sätt via min Instagram för att donera ett matpaket till Malawi!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards