Marinamelody

Alla inlägg under december 2019

Av Marina - 9 december 2019 20:55

Äntligen börjar mina fötter kännas bättre hoppas verkligen att de fortsätter så. Har fortfarande ont men inte alls lika mycke och lika fort så de e super skönt.

De har flyttat mig till en annan avdelning på jobbet men de visste inte om de va tillfälligt eller permanent de behövde se över alla scheman så hoppas jag får komma tillbaka till iva för trivs där uppe.

Igår skulle vi göra bodelning och de gick väl sådär jag orkade inte tjaffsa så vika tog typ allt tills pappa så nu får de räcka för idag för han tyckte hon länsade hela lägenheten vilket jag håller med om. Hade hon fått välja hade hon bara lämnat soffa, soffbord, tv tv möbel och säng. Men pappa så nej till köksbord, skeivbord och utemöbler. Men både hon och mamma tycker de e så fel för de lämnar ju sängen så då borde vika få utemöblerna men jag har sagt att nä då får hon ta sängen. De e riktiga jävlas gamar, vika har ju inte ens plats för sakerna så hon ska ju ställa upp allt hos Berit. Helt galet hur jävlas pengakåta de är.

Längtar tills allt är över.

?

Av Marina - 1 december 2019 16:59

Igår så vi Hej då till en av de snällaste människorna jag vet. Han flyttar nu tillbaka till Brasilien, skönt för honom men kommer sakna honom så otroligt mycke. Vi hade en jätte trevlig kväll och träffade mycke nya människor och de blev mycke dans och alkohol.

Min kropp är inte sams med mig idag kan man säga, men de va de värt.

Kommer sakna dig så otroligt mycke och jag hoppas att du kommer ändra dig och komma tillbaka hit i vår. Är så glad att jag fått lära känna dig och du betyder så mycke?

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards