Marinamelody

Alla inlägg under september 2019

Av Marina - 4 september 2019 18:41

Av Marina - 3 september 2019 22:18

Känner mig helt slut huvudet värker och har ingen ork och kommer inte ihåg vad jag själv tänker. De e så mycke jag ska hålla i mott huvud just nu, så många som tjatar om olika saker och har blivit trött på att lyssna.

Mina fötter värker och läkaren gör inget annat än ger mig värktabletter och inflamationshämmande vilket inte verkar va till nån större nytta. Hur kan man behöva gå och ha ont i snart ett halvår utan att någon kollar upp va de kan va istället för att bara skriva ut värktabletter.

Hoppas verkligen att allt detta ordnar upp sig snart för orkar inte med detta.

Efter att ha pratat med min psykolog så skrev jag ett långt mail och skickade till mina släktingar, om min sida av allt som hände, hur jag mådde och mår och hur de behandlat mig. Fick inte ett enda svar, inte någon av dom hade nått alls att säga. Är så besviken trodde jag hade en bra släkt men de har jag ju verkligen fått svar på nu att de inte är. Förstår inte hur folk kan va så tröga att de bara lyssnar på en historia!!

Min så kallade mamma skickade för ett par veckor sen:ska vi inte lägga ner detta och gå vidare...

Hon tror på fullaste allvar att vi kan gå vidare när hon för de första inte kan erkänna vad hon gjorde och att de va fel och för de andra vänt hela släkten emot mig med hennes lögner. Och om inte de vore nog även försökt att vända min pappa och styvmamma mot mig.

Längtar till all skit är över och tills jag slipper alla lögner. Karma säger jag bara en dag kommer de bita dom alla i åtalet och jag längtar!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards