Marinamelody

Alla inlägg under november 2012

Av Marina - 29 november 2012 00:21

Har hållt på att sticka den senaste tiden!
Började med att mamma höll på med en tub halsduk som jag gjorde klart och när jag va färdig med den och de var massa garn över så fick jag för mig att jag skulle göra handledsvärmare typ när även de va klart fick jag för mig att göra tumvantar nu har jag bara en tumvantar kvar så vad ska jag hitta på sen? Tips nån?

Av Marina - 29 november 2012 00:04

Idag när jag satt på jobbet började de att snöa och nu ligger snön vit på marken man kanske får vara med om en vit jul iaf då;-)

Av Marina - 25 november 2012 13:22

Idag ska jag gå upp till mamma och färga håret på nytt så de inte ser orange ut så får hoppas de blir bra i alla fall, kan ju inte bli värre än vad det redan är liksom.


Vad som mer händer ikväll får jag se, har inte helt planerat den eftersom jag inte vet när mamma är klar med håret och så men får vänta och se helt enkelt.


Har fixat och plockat lite här sedan har jag även fixat lite med julklappar idag med så nu är det en till som nästan är klar, har beställt så är bara att de ska komma hem. Tror personen som får de kommer bli glad, hoppas de i alla fall.



Av Marina - 24 november 2012 22:03

Jag och James skrev ju en låt till Ludde nu när han fyllde 50år och idag brände jag ut de på skiva och fixade omslag tyckte de vart riktigt bra:-) ska lämna den till honom imorron när jag hälsar på tänkte jag:-)

Av Marina - 23 november 2012 22:39

Idag vart de att käka middag inne i stan, va gott men inte världens bästa restaurang. Maten var väl god men de va för högljutt och de tog sjukt lång tid så de va inget plus på den tyvärr men ändå trevligt.


Pratade med en jobbarkompis om att dra ut ikväll men tror hon fått för mycket att dricka redan för hon har inte hört av sig om vart och när än, hihi. Får se om hon hör av sig eller inte men känns som att de är lite sent att röra sig in mot stan nu när klockan typ redan är elva, men får ta de en annan gång annars funkar de med.


Nu sitter jag i alla fall och tittar lite på tv och bara tar de lugnt :D


Hoppas ni andra har en bra fredagkväll!!!!!

Av Marina - 23 november 2012 22:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 20 november 2012 20:34

Imorron ska min mormor in på operation och de är en svår operation med tre olika kirurger, vart värre än vi hade räknat med. Så skulle bara vilja be alla som läser att hålla en tumme eller två och be för att hon ska klara sig igenom även denna operation.


Tack alla!!

Av Marina - 20 november 2012 20:27

Har haft mycke funderingar nu den senaste tiden, vet inte riktigt hur jag ska göra och tänka om allt.


Men jobbet funkar i alla fall som de ska vilker är skönt, har väl varit lite segt nu senaste dagarna men huvudsken är väl att de inte varit helt dött.


Lärt känna några till på jobbet vilket såklart är jätte kul, alltid lika roligt att träffa nytt folk och knyta nya kontakter :D


Nu sitter jag bara i soffan och glor på tv, funderar på allt och inget och hoppas bara på att de löser sig.


Puss på er

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards