Marinamelody

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Marina - 10 november 2012 17:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 10 november 2012 17:11

Allvarligt talat förstår jag mig inte på folk!!!!


De finns alltid två sidor och innan man skaffar sig en uppfattning ska man höra dom båda eller helt enklet inte yttra sig om saken. Att gå på nån man aldrig träffat och inte känner bara för att en annan snackat massa skit om den är inte okej, prata med personen, bilda dig en egen uppfattning för i detta fall så kommer de så jävla mycket skit snack och påhittat ur dennes mun.


Hitta på saker för dig själv om de får dig att må bättre, men sluta sprid saker som inte är sant, sluta sprid en massa skitsnack nu får de fan räcka.


Jag är inte den hemska människa som du beskriver mig till alla dina vänner och alla du pratar med, jag har aldrig slagit dig, jag har aldrig misshandlat eller våldtagit dig men ändå går du runt och snackar en jävla massa skit om mig. Tänk dig för jag ställde upp för dig, du ville flytta till stockholm jag försökte hjälpa dig med de jag genom min pappa kollade jobb till dig, skolor och dagis till dina barn, jag fixade en lägenhet till dig och de enda jag får tillbaka är en jävla massa skitsnack.


Jag har försökt att hjälpa dig mer än nån annan och att du endast snackar en jävla massa skit och hittar på en massa lögner gör mig riktigt jävla förbannad.


Och till er som håller på och skriver till mig och som inte har en aning om vem jag är!!!!!!


Har nån annan försökt hjälpa han att komma från den där jävla hålan innan?

Har nån kollat upp skolor, dagis, jobb och lägenhet för att han ska få chansen att flytta?

Har nån lagt ner den tiden på att hjälpa honom förut?


Tänk efter innan ni börjar, ta reda på fakta innan ni börjar, och lyssna inte bara på en sida!!!


Har ställt upp som fan och de här är vad man får tillbaka!!!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards