Marinamelody

Alla inlägg under februari 2013

Av Marina - 19 februari 2013 17:18

Hej tänkte uppdatera lite, har jobbat en del på Solbacka förskola mest med mindre barn men även dom lite ändra har varit på tre av fem avdelningar så de är kul men kan bara namnen på dom små barnen för är där jag varit mest:-)

Riktigt kul måste jag säga och man blir så glad av de jobbet med alla skratt och tokiga grejer ungarna gör:-)

Samtidigt försöker jag ju läsa så mycke jag kan i massage boken så jag lär mig de oxå för vill ju skynda på lite med de så jag blir färdig för de e ju något jag verkligen vill hålla på med:-)

Ska till arbetsförmedlingen på onsdag och kolla om dom kan låta mig gå på utbildningen eftersom den kommer garanterat ge mig jobb de lät inte helt omöjligt när jg pratade med dom iaf så håller alla tummarna:-)

Av Marina - 14 februari 2013 20:55

När man inte har någon att fira alla hjärtans dag med så får man våldgästa mamma och Ludde istället och då får man väl se till att laga lite god mat till dom kom hem från jobbet!

Förrätt: Croustades fyllda med hemmagjord skagenröra.

Varmrätt: Helstekt fläskfilé, potatiskaka och kantarellsås.

Efterrätt: vit och mörk chokladmouse toppat med hallon.

Gott va de och så här såg de ut:-)

Av Marina - 4 februari 2013 21:21

Var hos kusin idag och fick massage, såå skönt va de!
Vi gick även igenom lite om massagen hur man ska trycka och vad som är viktigt att massera, fick en muskel på latin jag skulle lära mig och en bok jag redan börjat läsa sjukt intressant bok!

Ska ta med mig moster dit och se när kusin masserar för att kunna se tekniken med:-) känns sjukt kul och är jätte glad att jag får hjälp med att lära mig detta sjukt kul:-)

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards