Marinamelody

Alla inlägg under april 2017

Av Marina - 18 april 2017 22:17

ojojoj så länge sen jag skrev nått och livet har rullat väldigt bra kan jag säga och mycke har hänt. Jag har bytt jobb, fortfarande hemtjänst men nu jobbar jag i Norrtälje så lite närmare hem. Vi har haft innerboende hos oss först tre tjejer från amerika som kom för att spela fotboll jätte gulliga tjejer men de har farit vidare en till england eller om de va skottland, en till japan och en åkte hem till amerika igen. Nu har vi vikas kompis Ina boende hos oss sen februari och bor hos oss ett tag till, tills hon hittat en egen lägenhet att hyra.


Vi har rest en hel del både tillsammans jag och vika men jag har även varit själv. Vi har varit i Italien både i Rom och i Gissi hos vikas syrra, vi har även varit i england och varit på dop hos vikas bror. Alltid kul att komma bort från verkligheten lite och bara ta en paus.


Jag var nyligen på Gran canaria med Malin hennes kille och en av hans kompisar. Vi var borta i nio dagar och bara kopplade av och tog de lugnt.


Nu sitter jag här med en otrolig hicka vilket är jätte störande så ska avrunda detta inlägg och gå och lägga mig tror jag.


Men innan jag lägger mig vill jag bara meddela en för mig väldigt stor grej. Vi har länge pratat om de och nu är de bestämt, inbjudningar är utskickade och de messta är klart.


Den 8 Juli 2017 blir de bröllop, jag och vika ska äntligen gifta oss vilket känns jätte stort så detta blir ett väldigt stort år för mig då jag även fyller 30 år och sen händer lite annat med som jag tar i ett senare inlägg. Men helt klart ett händelserikt år och de känns super kul.


Nu är de stora bara att hitta en klänning då vi båda ska ha klänning så blir de ju lite pengar så vi försöker hitta nått bra alternativ men de e lite svårt att hitta de vi vill ha. Jag hitta en jätte fin som jag vart kär i men den kosta nästan 8000 så kände de va lite mycke och då måste jag även korta den lite och de vet jag inte om de gör i butiken så ah de är lite mycke pengar men de löser sig alltid och jag är jätte glad.


Mamma hjälper till med matkostnader och pappa hjälper till med alkoholkostnader så de är jätte skönt att man har så stöttande föräldrar som hjälper en när de gäller, de e ju inget billigt de här med att ha bröllop direkt.


Men hej igen iaf och hoppas att ni haft de bra, ska försöka vara bättre på att skriva och kommer nog ha lite mer med tid nu så jag kan och orkar skriva :D


Massa kramar till er :D



Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards