Marinamelody

Alla inlägg under oktober 2011

Av Marina - 30 oktober 2011 12:34

Idag ringde mamma och väckte mig, Ludde trodde han hade sett mig komma hem nu. I alla fall mamma bjöd över mig på middag ikväll köttfärslimpa tror jag de skulle bli :) Madde och Jolla skulle tydlgen också komma dit så jag har hållt på lite med örhängena Madde ville ha, Är faktiskt riktigt nöjd ska fixa lite till på dom men hade nte allt matrial hemma utan de ligger kvar hos mamma så tänkte att jag skulle göra mig klar och gå upp så jag kan fixa dom till hon kommer.


Vet inte om hon hade tänkt betala nått för dom eller inte faktiskt, känns dumt att ta betalt av syrran men samtidigt var jag ju tvungen att köpa matrial och de kanske jag egentligen inte hade råd med, men vi får väl se vad hon säger.


Men nu ska jag i alla fall fixa iordning mig och börja röra mig mot mamma :)

Av Marina - 30 oktober 2011 12:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 30 oktober 2011 11:56

Här kommer mina loppis fynd skriver priserna också så kan ni bli lite avis :P  

Skor 20:-

 

Ring 40:-  

Top 20:-   Klänning 30:-  

Fyra örngott två röda med svart blad och två helröda 20:-


Va tycker ni om dom kapen :P

Av Marina - 30 oktober 2011 11:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 29 oktober 2011 16:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 29 oktober 2011 16:14

Idag har jag varit på loppis med Helena.


Köpte faktsikt lite saker ett par skor, några örngott till soffkuddarna, en film och en jätte fin ring den kan jag ta kort på och lägga upp sen på skorna och de med.


Tog även hål i öronen med, har ju alltid velat haft en till på varje öra men de har ju blivit så jävla dyrt att ta, men Helena kände killen som gjorde så istället för 150 per hål så fick jag betala de för båda :) är super nöjd att jag äntligen gjort de faktiskt :) Nu är de bara näsan kvar sen är jag nöjd med hål då är de bara tatueringar kvar :P


Nu sitter jag hemma hos hjärtat och ska snart börja med maten så den är färdig när hjärtat kommer hem från jobbet :) 


Puss på er

Av Marina - 29 oktober 2011 15:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 29 oktober 2011 15:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards