Marinamelody

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Marina - 25 oktober 2011 15:54

Kom på att jag inte har lagt upp naglarna jag gjorde på Terran, och i lördags gjorde jag ju även på syrran och hennes kompis de har jag ju inte heller lagt upp så här kommer lite bilder.


 

Terrans

 

Syrrans

   

Carros

Av Marina - 25 oktober 2011 15:28

I söndags va en riktig mys söndag måste jag faktiskt säga. Har väl skrivit i typ en vecka med en tjej som heter Emmylie som jag fick kontakt med på fb genom sidan gayness där. Vi börja snavka en del och så kom vi fram till att båda hade tråkigt och ville hitta på nått, båda arbetslösa och hon bor i älmsta. Så i söndags kom hon över till mig, vi käkade lite, drack lite vin, rökte lite vattenpipa och titta på tv:n.


De va riktigt mysigt tycker jag och hon verkar va en riktigt härlig brud.


Hon sov kvar hos mig och igår när vi hade vaknat och så, drog vi hem till henne och bastade, tittade på film fick äntligen se kyss mig, fett bra film och så sov jag kvar där så kom hem för en timme sedan.


Har varit två riktigt mysiga dagar och hoppas på att de görs om snart :D


Hon hade även ett jätte häftigt piercing smycke som va till tungan men hon hade de i örat och jag tyckte den va jätte söt så sluta med att vi böt ett smycke så jag fick den så tog kort på den man ser inte så jätte bra men de är i alla fall en liten rosa hand :D


 

Emmy röker lite vattenpipa :D

 

piercingen :D


Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards