Marinamelody

Alla inlägg under april 2022

Av Marina - 6 april 2022 09:22

Jag måste bara gå ut med en varning och en vädjan att anmäla om ni råkar ut för liknande för detta får verkligen inte hände och jag hoppas att alla är starka nog att göra en anmälan.


Jag fick ett meddelande på badoo av en som verkade jätte gullig och bra på alla sätt vi valde att fortsätta på sms då de är lättare att prata vilket jag är glad för nu för annars hade de ju varit svårt att göra en anmälan eftersom jag inte hade haft några uppgifter som ledde direkt till personen.


Vi pratar om helt vanliga saker till en början men där efter får jag ett meddelande där de står: Men du förstår väl att en man som mig måste du ge allt!


Jag blir väldigt skeptiskt och svarar kort och gott att jag ger min partner allt men jag begär lika mycke tillbaka.

Får då svaret att han är pt och att jag borde vara glad att han ens tittar åt mitt håll för att han är så atraktiv på marknaden. 

Jag svarade att jag fullständigt struntar i vad han jobbar med, om han är rik eller fotomodellsnygg de är vad som finns innanför pannbenet som har betydelse och att jag önskar honom lycka till med att att hitta en bra tjej som accepterar att bli behandlad på de sättet.


Då kom den verkliga sidan fram han började kalla mig slödder, hora, luder, fet, tjockis, äcklig, att jag borde skämmas som har barn med en annan kvinna, att han ska göra orosanmälan på mig för ett sånt slödder som mig ska inte få ha barn, och mycket mer därtill.


Jag är stark jag vet att han skrev så för att han inte fick som han ville, han trodde att bara för att jag har några extra kilon så skulle jag falla framför hans fötter och pussa dom.


Alla tjejer är inte lika starka som mig men de är otroligt viktigt att tjejer som får sånna här meddelanden anmäler. Polisen tog en anmälan men sen är de inte säkert att de händer något för oftast måste de komma in flera anmälningar på samma person för att de ska ta tag i det.


Så en vädjan till alla där ute träffar ni på detta även om de känns löjligt anmäl det för kommer de mot en svag tjej så kan de ta jätte hårt.


En extra vädjan att göra en anmälan om du pratat med en Vincent 34 från värmdö som jobbar som pt och håller nån kampsports lektion för några elever.


Ta hand om er och varann.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards