Marinamelody

Alla inlägg under september 2013

Av Marina - 29 september 2013 07:38

So nice dinner yesterday with so woderful people. Tanks to Calle, Max, Rasa and Viktorija <3

Av Marina - 28 september 2013 00:20

Ibland kan livet kännas rätt tungt men just nu känns de ganska bra, har rullat in en hel del jobb vilket såklart är helt underbart skönt har även fått två dagar i veckan inbokat fram till jul vilket också är skönt så man har nått fast liksom.


Kärleken går oxå bra tror jag, känns så i alla fall vi får väl se hur de utvecklas men just nu rullar de på och de känns i alla fall skönt de :D


Imorron kommer Calle och hans kille över på middag och de ska bli sjukt trevligt, första gången Calle kommer ut till Rimbo så de är ju lite kul :D Viktorija kommer också hit efter matchen så de blir nog en trevlig kväll hoppas jag på :D


Nu  ska jag ta och kolla lite tv sen är de dags för sängen :D


Natti natt

Av Marina - 24 september 2013 22:43

Dart idag men de gick inte alls bra, kqstade väl egentligen inte jätte dåligt men dom var bara bättre helt enkelt. Så kan de gå ibland.

Nu är de en stoooor längtan till värme och sängen kan jag lova, satan så kallt de är ute:-/

Hoppas ni haft en bra dag!

Av Marina - 23 september 2013 20:56

Yesterday I was at gröna lund with Calle and Viktorija, it was her first time there so it was fun that she came with us. We had a nice time with laughter and smiles and it looked like she had fun to:-)

Av Marina - 23 september 2013 20:52

Dom håller på med stambyte i lägenheterna i mitt hus så de blev att flytta ut nu fick jag sova hos viktorija och på onsdag flyttar jag in hos mormor och morfar för don skulle åka ner till stugan då så de var ju bra tajming i alla fall:-)

nu blur de bog nån film sen sova för har jobb imorron;-)

Puss puss

Av Marina - 16 september 2013 14:41

Bestämde mig idag för att börja kasta dart igen med hjälp av Helena som frågade. Har ju funderat ett tag på de nu men kostnaden har gjort att jag tvekat men denna klubb är ju lite snälla så blir ju inte så dyrt då.

Det blir qlltså inte tillbaka till faster annas utan kommer istället börja kasta i huvudsta:-)

Så nu blir de hem och leta pilar vet inte riktigt vart jag har gjort av dom, har inte settdom sen förra sommaren så detta blir intressant;-p

Av Marina - 12 september 2013 19:20

Igår fyllde mamma 46 år så var upp och grattade henne med middag och tårta. Mycke gott och trevligr var det!

Idag har jag bara jobbat och nu är jag uppe och snor lite mer tårta eftersom de vart över så mycke;-) mums:-)

Snart helg ska bli skönt men imorron är de jobb och då har jag stängning inte så kul en fredag men men:-/

Av Marina - 5 september 2013 14:15

Hate being sick!!!!!

Hatar verkligen att vara sjuk de e de värsta jag vet... att va seg och inte kunna göra de man vill.. speciellt nu när man ha jobb inbokat så känns de jävligt surt att va sjuk och inte kunna!!!

Höll pp att svimma på jobbet så va ju bara att åka hem och att gå till jobbet imorron är ju inget att tala om så blir att kureta sig i sängen och hoppas på att man blir frisk!!

Barnen på jobbet rekomenderade att se dumma mig så får väl försöka med de.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards