Marinamelody

Alla inlägg under juli 2011

Av Marina - 30 juli 2011 12:29

Igår va de avkedsfest för Benny, riktigt kul måste jag säga. Vi började på toppan och sen vart de vidare till piren. Träffade massa nytt och gammalt folk och självklart vart de väl en hel del drama med men man vet ju aldrig hur de löste sig.


Så du vet vem du är och du får gärna höra av dig och säga hur de gick och vad som hände eftersom jag inte fick tag på dig :P


Men de var i alla fall en helt toppen kväll tillsammans med mycke roligt folk :D

Av Marina - 30 juli 2011 12:15

Var och åkte båt idag med jobbet, jätte trevligt och mysigt med en nästan hel dag på sjön. Vart solbränd på axlarna men de går nog över så de blir brunt snart får jag hoppas.


Jätte mysigt va de i alla fall och jag badade fötterna lite i vattnet som var ca 19 grader :D


Nice de :D

Av Marina - 27 juli 2011 23:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 27 juli 2011 21:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 27 juli 2011 20:57

Igår när jag skulle åka hem från skansen så kändes de lite tråkigt för hade ingen lust att åka hem själv så sa till Memmet att hon kunde ju följa med till Rimbo och hälsa på och då sa hon ja om vi åker via Vallentuna så jag kan hämta kläder.


Sagt och gjort vi åkte via Vallentuna och sen hem till mig. Va jätte trevligt att ha lite sällskap måste jag säga.


Idag dråg jag och Memmet in till Norrtälje och kolla lite på nagelställen och även hos frisören som Memmet går till för jag är sugen på att göra nått kul och Memmet är ju jätte nöjd så har bokat en tid på lördag så då blir de klippning. Naglar har jag ev också hittat en som gör de var väl lite dyrt tyckte jag men vi får se om jag hinner hitta nån annan billigare innan så kan jag ju avboka den tiden. Men känner ju att man vill va snygg till priden liksom.


Har i alla fall vart grymt trevligt idag, Forsman kom även in till Norrtälje och mötte upp oss, vi käkade lite middag tillsammans och sen körde dom mig till Rimbo och vi va uppe på kyrko gården så Memmet fick lägga blommor på sin pappas grav och som alltid gick jag förbi och tittade på Bunnes pappas grav, har för vana att alltid göra de när jag är uppe vid kyrkan.


Har varit en toppen dag i alla fall :D

Av Marina - 27 juli 2011 20:52

Igår vart de allsång på skansken tillsammans med Memmet, Björn, Bettan, Gullan och Forsman. Sjukt trevligt måste jag allt säga och var Hoffmaestro och Erik saade bland annat på scen vilket va sjukt kul.


Tror nog allt att man va med på tv några gånger för var sjukt många som gick förbi oss så man lär ju kommit med.


En helt underbar kväll med underbart folk och bästa va väl att dom uppträdde mer som inte syns i tv så man fick höra hearts in the air med Erik och sen nån annan låt med Hoffmaestro.


Grym kväll tack brudar

Av Marina - 26 juli 2011 01:23

Va iväg till Blomman och hälsade på idag, fick se hans nya lägenhet, snackade lite, tittade på tv och drack te :D Trevligt trevligt.


När jag var påväg hem ringde hjärat så vi pratade en stund vilket såklart också var trevligt som alltid.


Nu ska jag försöka sova så får vi se hur de går :P


Natti

Av Marina - 25 juli 2011 16:39

Ja jag måste nog säga att jag tycker jag är lite konstärlig i alla fall har gjort om daglarna idag förbättrade gelén och målade dom med. Tycker de var riktigt bra i alla fall :D


      


Vad tycker ni?

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards