Marinamelody

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Marina - 6 juli 2011 22:08

Dagen har bestått av lite plock hemma, va in till Norrtälje och kollade vad som var fel med dosan och sen hem och plocka lite till.


De vart de middag hos mamma och så käkade vi mango till efterrätt, så sjuuuuukt gott är de ju.


Nu sitter jag hemma i lägenheten och glor lite tv men ska snart sova eftersom jag ska upp och jobba imorron.


Natti natt på er

Av Marina - 6 juli 2011 16:41

Blir så jävla less på cheferna på jobbet, dom har dubbelbokat mig och en annan på flera pass och så tar dom så snällt bort mig från dom flesta passen vilket jag inte tycker är okej när den andra redan har så många extra pass och jag bara fick fem pass från början ska dom då ta bort ett till och ge till henne så blir de ju ännu färre pass vilket jag absolut inte tycker är okej.


Borde börja nån på kontoret som har lite mer koll för de här är fan inte okej när man jobbar på kontor!!!


GGGGGGGGGAAAAAAAAALLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN
NNN!!!!!!!!!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards