Marinamelody

Alla inlägg under oktober 2021

Av Marina - 16 oktober 2021 09:39

Jag älskar Twistshakes produkter jag har från dottern föddes använt deras produkter från nappar och flaskor till tallrikar och bestick och jag bara älskar dom. Dom är smidiga och lätta att använda och även dottern gillar dom.

Vem gillar inte att man kan sätta fast tallriken i bordet så inte all mat hamnar på golvet liksom?
Dom har verkligen tänkt till med deras produkter för att göra vardagen lite enklare med småbarn.

Jag har nyligen fått äran att bli ambassadör och jag är så lycklig för de, med min kod BBMarina så får ni 15% rabatt utöver den rabatten som redan finns på hemsidan www.twistshake.com

Dessa är mina favoriter vilka är dina?

@Twistshakebaby

Av Marina - 11 oktober 2021 14:45

Idag kom de ut utbildningar och jag har kollat lite vilka olika alternativ de fanns och hittade en som skulle passa bra tror jag så jag väntar på att höra från studievägledaren så vi kan gå igenom om detta är en möjlighet.

 

Är de så kommer jag att ansöka om den och hoppas på att jag kommer in och börjar då plugga i januari. Denna utbildningen är på 65 veckor och så är de lite lov och så mellan så kommer vara färdig maj 2023 om jag inte kan korta ner den med lite validering eftersom jag har lite erfarenheter och så.

 

Jag hoppas verkligen att jag kan få denna utbildning och att jag sen kan få ett jobb som jag tycker om och som faktiskt funkar med den livsstilen jag har och slippa kvällar och helger de vore så kul. 

 

Kommer ju även fortsätta med mitt företag eftersom jag älskar produkterna och vill ju så småning om kunna jobba mindre och ha mer tid för dottern och resor och så.

 

Hoppas ni är där ni vill i era liv, nöj er inte med ert liv utan kämpa för att få eran dröm :D

 

Kramar till er alla!!

Av Marina - 11 oktober 2021 14:39

Ännu en helg i skåne förbi.

Den blev inte som vi hade tänkt oss men vi gjorde de bästa av situationen och de var jätte mysigt.

Älskar att vara där känns så bra och jag blir så bortskämd, önskar bara de var närmare så man kunde åka lite oftare och inte behöva vänta två månader mellan varje besök.


Tycker de är sjukt jobbigt att vi just nu bor så långt bort från varann,

saknar ihjälp mig mellan varje besök och tycker de är jätte jobbigt varje gång man ska åka hem.

Jag hoppas att allt snart ordnar upp sig och att du kommer tillbaka hit så vi kan ses oftare och slippa all planering för träffar och alla dyra biljetter.


Du får mig känna mig speciell och även om jag inte riktigt vet vart vi har varann till fullo så trivs jag otroligt bra i ditt sällskap och älskar att vara i dina armar.


Hoppas på att vi får spendera jul och nyår tillsammans och att du kanske flyttat upp tills dess.


Summerat så har helgen varit super och jag hoppas att ni också haft en fin helg.


Kramisar

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards