Marinamelody

Alla inlägg under oktober 2013

Av Marina - 25 oktober 2013 07:10

Igår var vi in till stockholm åt middag, tog ett glas på wallmans och dåg deras show dom hade sedan bio 2 guns såg vi, sjukt rolig film heltklart värd att se.

En helt underbar och mysig kväll med den finaste på denna jord!! ;-)

Kan inte beskriva hur mycke hon betyder för mig vi mlttes av en slump och de va de bästa som hänt mig!!

Av Marina - 18 oktober 2013 14:42

Nu när man är sjuk är de man har tid att att uppdatera bloggen lite har haft mycke jobb ocv sen umgåtts med hjärtat så har inte riktigt haft tid att uppdatera men försöker göra de i alla fall när dehar hänt lite saker utöver de vanliga.

Vi går mycke på bio när vi har pengar vilket är otroligt kul:-) jätte skoj att hitta på saker:-)

Suger att va sjuk iaf känns som man sover hela dagarna.

Av Marina - 18 oktober 2013 14:37

12 oktober was viktorijas birthday, we had a nice time with her friends, barbeque and alcohol. Tanks to Rasa and Inna for letting us be there and party :-)

Azum time <3

Av Marina - 7 oktober 2013 22:37

Jag har fått heltidsjobb till sista oktober vilket såklart känns helt underbart en trygghet liksom även om de bara är denna månaden. Kan bli förlängt om hon blir sjukskriven längre men de återstår att se men iaf skönt med nått.

Lägenhetssökandet fortsätter, ska kolla på en i helgen som va jätte fin på bilder så får sehur den ser ut sen:-)

Kärlekslivet rullar på de med känns de som så de blir nog bra:-)

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards