Marinamelody

Alla inlägg under december 2012

Av Marina - 28 december 2012 09:21

Nu sitter man på bussen påväg hem vilket är ganska så skönt men såklart så glömde jag ju mina hörlurar så kan ju inte lyssna på musik nu vilket är sjukt störande för resan hem är ca fem timmar så lär ju bli sjukt irriterande att inte kunna lyssna på musik något alls på hela resan.


Får se hur jag ska lyckas fördriva tiden nu men jag har ju datorn och jag har ju telefonen så jag kan ju alltid spela på den och madde hittade ju i alla fall ett uttag så jag kan ju till och med ladda telefonen under resan vilket såklart är jävligt skönt så jag slipper oroa mig för om jag har batteri eller inte.


Fast jag sa ju när jag satte mig ner: fan va surt att de inte finns nått uttag till att ladda mobilen. Då flyttar syrran på min fot och säger du har ju foten på den.. så jaa märks att man är trött hahaha.


Men nu ska jag väl vara lite social med syrran för nu kommer de en jävla massa folk så måste väl flytta på mina saker med skulle jag tro för vi sitter vid ett fyra bord i bussen och lär nog inte få ta upp dom platserna.


Skriver nog mer ikväll när jag sitter i min ensamhet.


Puss på er

Av Marina - 27 december 2012 16:00

Blev guldiga nyårs naglar i år :D

 

Av Marina - 27 december 2012 15:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 26 december 2012 14:45

I år vart det julfirande i stugan, riktigt mysigt var det och trevligt att va bara familjen men samtigt önskar jag att jag hade nån här att krama på.


Men va trevligt att ha en öppenspis att sitta framför och blev en mysig känsla när de var de och här i stugan.


Idag har vi även varit i dackestupet och åkt lite bräda de var sjukt kul att testa på backen även om den inte var så stor och de bara va en backe men de var ändå kul att ha testat åka den en gång i alla fall :D


Nu sitter vi i stugan och tar de lugnt tittar på en film och bara myser :D

Av Marina - 26 december 2012 14:25

Har gjort lite naglar så här kommer lite bilder på dom :D


 

Mina första julnaglar

 

Mammas julnaglar

 

Mina andra julnaglar

 

Syrrans naglar

  

Vickys naglar

Av Marina - 26 december 2012 14:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 17 december 2012 23:40

Idag var en bra dag på jobbet, sålde över 10000:- vilket är rekord för mig och känns sjukt kul:-)

Så imorron blir de julklapp igen:-) Hoppas jag får nått kul imorron med:-)

Hoppas de går lika bra resten av veckan så jag kanske får veckobonus:-) håll tummarna!!

Ica

Av Marina - 17 december 2012 23:35

I lördags var en dag med full rulle. Först var jag med mamma till Ica och handlade och där serverade dom julbord till kunderna och de va gott:-) sen köpte vi julklappar till Elin och Anton sedan drog jag in till stan där jag träffa Alex, Calle och så middag och mys hos Malin med massa folk. Var riktigt trevligt även om de va en dag med fullt upp:-)

Kul att umgås en stund med Alex iaf även om de inte var så länge men har ju inte umgåtts alls med henne själv sen Pride typ så de va trevligt iaf!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards