Marinamelody

Alla inlägg under juni 2013

Av Marina - 26 juni 2013 21:24

Är stolt över mig själv, idag har jag gjort de äckligaste jag någonsin gjort... jag har ränsat avloppet i duschen. Fy fan va äckligt de var... Måste skaffa mig en partner som kan göra de åt mig så jag slipper de för de där vill jag aldrig göra om igen.


Har städat badrummet så de är alltid nått i alla fall.


Har vart upp till mormor och morfar på fika, mormor hade bakat bullar så de var jätte gott :D She´s back in the game :D


Har även träffat min jobb couch för första gången och de kändes bra han verkar mycke bättre än dom andra jag träffat i alla fall så de är ju jätte skönt.


Räknar ner nu inte långt kvar till jag åker till Paris med bästa Lellan ska bli sååå kul :D

Av Marina - 23 juni 2013 21:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 22 juni 2013 21:08

Igår hade jag ju en toppen dag och den har varit bra idag med har tagit de lugnt och ätit god mat. Nu när sällskapet har åkt för att jobba natt så får jag ta de lugnt i soffan. Funderade på att dra iväg en stund men ser inte ut att bli så utan ska ha myskväll med mig själv och chips påsen :D Dip, chips och cola är ju helt underbart :D


Hoppas ni har en helt underbar dag idag och att ni har haft bättre väder än vad vi har :P

Av Marina - 22 juni 2013 15:07

Vi firade midsommar på grönan igår och de var jätte trevligt!
Nu har jag åkt allt på grönan till och med frittfall tilt så jag är stolt:-)

Här kommer lite bilder från gårdagen!

Vi vann en stor dumle:-)

Sockervadd med popcorn va faktiskt en riktigt god blandning:-)

Trötta efter en underbarast! ;-)

Av Marina - 21 juni 2013 00:12

Idag efter jobbet åkte jag in till stan, har umgåtts med James och hans dotter Yri de var mycket trevligt måste jag säga.


Nu sitter jag och pratar med en tjej som jag inte pratat med på ett bra tag av många anledningar men tycker de är mycket trevligt att prata med henne igen i alla fall. Hon sa att vi skulle ta en fika nån dag vilket ska bli grymt kul så jag hoppas att de blir av så de inte bara rinner ut i sanden.


Imorron är de midsommar så glad midsommar på er alla och hoppas ni hittar på nått skoj :D


Själv ska jag åka på grönan med några kompisar ska bli riktigt kul ;D


Nu ska jag nog lägga mig i sängen i alla fall så är jag halvägs till att sova de är ju alltid nått haha.


Natti natt på er!

Du

Av Marina - 19 juni 2013 07:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 18 juni 2013 23:29

Idag efter jobbet gick jag upp till mamma och åt middag, efter åkte Ludde till karlsson för att fixa deras pool medans jag och mamma åt chockladpudding och drack kaffe samt kollade på massa gamla foton.

De var jätte kul att se alla gamla kort från när mamma var liten till när jag var liten och vidare till nu tid.


De var bilder från Lanzarote när mamma och pappa fortfarande var gifta. Bilder på min älskade Lucas, hästen jag hade på foder när jag var yngre. Klassresor och utflykter med klassen. Ja en riktig blandning var det och de var otroligt kul att se, var fan riktigt söt när jag var liten haha.


Nu har jag hämtat upp den torra tvätten, skorna var inte riktigt torra men jag hoppas att dom torkar så småning om och att dom inte luktar illa då :P


Nu blir de sängen och imorron blir de jobb. Fick för övrigt berömm idag på jobbet då dom sa att jag var kreativ och tog intiativ vilket såklart är kul :D


Men sov gott allesammans!!!

Av Marina - 16 juni 2013 23:19

I lördags vart de grönan med Calle, Malin, Elin och Hedwig. Grymt kul hade vi:-)

Efter de gick jag och Calle till zipper där vi träffade Gustavo och Teemu dansade en massa och hade sjukt kul:-) vart en sen kväll med onda knän och värkande fötter:-/ men va otroligt kul:-)

Idag vart de rix fm festival men tyvärr missade jag Anton edwald vilket va synd men annars såg vi resten och förutom regn och hagel var de trevligt Teemu och Gustavo kom dit oxå efter en stund. När de slutade drog vi till Calle och satte på oss lite torra kläder.

Därefter gick jag, Calle, Gustavo och Teemu ner till Malin där vi fikade marängpaj och mös med bebis:-)

Tanx everyone for this nice two days:-)

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards