Marinamelody

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Marina - 21 juni 2013 00:12

Idag efter jobbet åkte jag in till stan, har umgåtts med James och hans dotter Yri de var mycket trevligt måste jag säga.


Nu sitter jag och pratar med en tjej som jag inte pratat med på ett bra tag av många anledningar men tycker de är mycket trevligt att prata med henne igen i alla fall. Hon sa att vi skulle ta en fika nån dag vilket ska bli grymt kul så jag hoppas att de blir av så de inte bara rinner ut i sanden.


Imorron är de midsommar så glad midsommar på er alla och hoppas ni hittar på nått skoj :D


Själv ska jag åka på grönan med några kompisar ska bli riktigt kul ;D


Nu ska jag nog lägga mig i sängen i alla fall så är jag halvägs till att sova de är ju alltid nått haha.


Natti natt på er!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards