Marinamelody

Alla inlägg under maj 2020

Av Marina - 26 maj 2020 23:09

Älskar min kusin hon är verkligen helt underbar, trots att vi inte träffats på typ 3år nu då hon varit dålig så känns de ändå som vi träffades igår. Fick god fika, god mat och massage kan inte bli bättre?

Älskar dig kära kusin

Av Marina - 3 maj 2020 12:31

Jag håller på med ett projekt där vi samlar in donationer till matpaket i Malawi. Ett matpaket räcker till ett barn i 30 dagar så dessa paket gör STOR skillnad på fler än ett sätt. Matpaketen tillverkas i Malawi vilket skapar jobbtillfällen, barnen får mat i skolan vilket gör att familjer istället för att bara skicka sina söner till skolan även skickar döttrarna för att dom vet att barnen får mat.

Vill du va med och hjälpa till antingen genom att själv börja jobba med detta projekt eller genom att skänka en eller flera donationer till matpaket lägg en kommentar eller skicka ett dm på min insta marina.b.winnersjo så berättar jag hur du kan göra skillnad.

Av Marina - 3 maj 2020 11:50

Allt är nu klart med lägenheten så en tår bara på mig. De känns så skönt nu kan jag spara pengar och fixa den så de blir mitt dröm hem de känns så underbart.

Tyvärr vart de motgångar i vårdnadstvisten då min advokat skickade in papper jag varken ett eller godkänt så de är inte alls okej så nu börjar en ny process med att stämma honom för vad han gjort. Förstår inte hur man som advokat kan göra nått sånt två gånger skickade han in saket jag inte godkände.

Projektet jag börjat med går lite trögt men de kommer nog igång snart de med jag älskar produkterna och tror att de kommer ta fart lite bättre så småning om. Men är du intresserad av hudvård och är nyfiken på mitt projekt följ mig på insta och skicka ett dm där så berättar jag mer. Marina.b.winnersjo heter jag där.

Hoppas för övrigt att ni alla har de bra där ute och slipper coronan. Jag åkte själv på den tror läkarna, de gjorde inget test men hade feber, hosta och andningssvårigheter så de trodde de va de. de var sjukt jobbigt så önskar inte någon de.

Be safe!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards