Marinamelody

Alla inlägg under juni 2019

Av Marina - 22 juni 2019 22:59

Glad midsommar alla där ute

Av Marina - 20 juni 2019 08:12

Nu här jag jobbat på nya jobbet denna vecka och de känns så skönt, mindre stress, mer struktur och skönt att veta vad man ska göra nästa dag. Kommer jobba var 14 helg bara vilket är jätte skönt. Kollegorna verkar jätte trevliga och de har roligt på arbetsplatsen så de känns skönt.

Så skönt att en sak rett upp sig lite iaf, provanställning till årsskiftet därefter blir de antingen fortsatt eller tillbaka till hemtjänsten så hoppas på fortsatt. Skönt med ordentliga raster med.

Av Marina - 14 juni 2019 10:32

Nationaldagen firade vi inne på rålis, alla älskade Nellie i sin fina klänning och ville ta kort hon blev värsta modellen?

Till och med stadsdelsnämnden tog kort på henne som de ev skulle använda på reklam för nästa år och kanske i bildspel så de va kul.

Blev Nellies första dopp för i år med i Mälaren sj badade jag bara upp till knäna då jag inte hade nån bikini men de va helt okej värme i vattnet ändå.

I Lördags 8/6 så va de alla barns dag i rimbo. Då fick Nellie rida för första gången, hoppa hopptorn för första gången och äta sockervadd för första gången. Blev massa första, såå söt.

Idag fick jag besked på att en förflyttning är godkänd och börjar jobba på ny plats på måndag, känns sååå skönt.

En sak mindre att gå och oroa sig för och ha ont i magen över. Istället för varannan helg blir de nu var 14 helg vilket är en skön förbättring samt röda dagar blir inte alls många man jobbar så de känns sjukt skönt. Även arbetstiderna är bättre med 7-15.20 och 5gånger på 28veckor så är de 11-18 och de e på heltid kommer under sommaren jobba 75% så då blir de lite kortare dagar ändå så de känns jätte bra.

En sak att bocka av i allt som ska göras. Idag går jag på de gråa mål men vi har på himlen haha.

Denna lilla tjej gör ju livet underbart?

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards