Marinamelody

Alla inlägg under augusti 2013

Av Marina - 30 augusti 2013 07:54

Igår var de myskväll med tjejerna. Jag och Lellan åkte ut till Malin och fick se hennes hus, jätte fint va de verkligen men så långt ut i skogen;-p

De vart en massa prat och skratt som alltid. Christoffer var med en stund och grillade och åt gott. Mycke trevligt måste jag säga!!

Världens bästa Lellan körde mig hem då bussarna inte gick så bra såå gulligt av henne tack snälla Lellan;-)

Nu blir de jobb och ikväll ska jag och fina fira Helena ;-) ska bli kul!!

Puss o kram

Bio

Av Marina - 30 augusti 2013 07:49

I onsdags var jag, Viktorija och Jesper på bio. Vi såg mortal instruments, jag tyckte faktiskt den var riktigt bra men beror väl på vad man gillar med.

Fick testa Litauisk cider med de va riktigt gott och bästa namner hade den ju med: kiss u.

För att summera var de en toppen kväll!!

Av Marina - 24 augusti 2013 15:32

Idag blir de middag med bästaste Malin var länge sen jag träffa henne så ska bli mysigt att ses igen :D


Sen ikväll blir de fest i Norrtälje, gamla bergsstugan. Ska bli kul att träffa allt folk igen men får väl se hur långvariga vi blir då ekonomin inte är på top för nån av oss.


Blir kul att komma iväg och träffa folk, och hade jag inte blivit puschad av världens finaste så hade jag nog inte åkt för var inte jätte taggad men nu känner jag att de ska bli kul och att hon är så supportande är jätte kul och skönt :D


Nu blir de att försöka hitta nått att ha på sig :P


Hoppas ni får en härlig lördag med :D

Av Marina - 24 augusti 2013 15:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 19 augusti 2013 19:58

I have had the most amazing time this last days. I've been spending them with tha most beautiful girl in the world. She makes me feel so good and I'm so happy that I meet her and hope that we will meet much more!!!

We haven't done much, just watsh movies, talk, cuddle and have a good time.

Now I just wait for her to come back again!

Pasiilgau taves <3

Av Marina - 17 augusti 2013 19:08

Snart är väntan äntligen över, men pirrar sjukt mycke i magen nu kan jag lova!! Fattar inte varför jag är nervös men av nån anledning så är jag de men ska bli sååå undrrbart!!!

Wish me luck!!

Av Marina - 14 augusti 2013 18:52

Nu efter en dags slit sitter jag hos min kära syster och väntar på att hon ska komma hem så ska vi äta lite och umgås:-)

Ska sova hos henne inatt eftersom jag har öppning imorron på jobbet och sover jag hemma får jag gå upp fyra och de har jag inte så stor lust med,så snälla syster låter mig få sova här:-)

Längtar otroligt mycket till fredag och hoppas jag får möjlighet att träffa den fina då, går inte riktigt att planera de än eftersom ingen av oss vet nått just nu men håller tummarna:-)

För övrigt har de inte hänt mycke mer än jobb så finns inte så mycke att skriva om då.

Nu ska jag vara lite social för syrran kommer alldeles straxt :-)

Puss o kram

Av Marina - 12 augusti 2013 06:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards