Marinamelody

Alla inlägg under december 2011

Av Marina - 29 december 2011 19:49

Har funderat lite, för ett bra tag sen var det någon som skrev en kommentar till mig och kommenterade att man skulle stå för vem man är och så.


Denna någon har fortfarande inte sagt vem de är vilket gör mig lite fundersam för då vill ju inte personen i fråga själv stå för vem han eller hon är.


Hon sa att jag pratade själv om att man ska stå för vem man är och sin läggning ect.


De gör jag helt klart jag är bisexuell, jag gillar både killar och tjejer de står jag för däremot vem jag är tillsammans med står jag för men tänker inte skriva om den personen till namn i min blogg dels för att personen i fråga inte vill det av flera anledningar plus att folk i våran närhet redan vet vem de är och inte behöver läsa de här utan förstår de ändå.


Personen som skrev kommentaren trodde sig veta mycket och sa att han/hon hade läst min blogg ett tag, om du fortfarande läser min blogg så skulle jag uppskatta om du igen skrev en kommentar och berättar vem du är för som du sa man ska stå för vem man är så varför vågade inte du stå för vem du är och skriva ditt namn. Är inte sur bara undrar hur du kan säga att man ska stå för vem man är och sen inte själv våga skriva under kommentaren med ditt namn!

Av Marina - 29 december 2011 19:32

Hmm ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva jag har varit hemma för att jag är sjuk och ja de är jag fortfarande så kommer väl inte göra så mycke mer resten av veckan heller så därför har jag ju inte så mycket att skriva om i bloggen heller.


Har uppdaterat min telefon idag inte för att de är så kul information kanske men i alla fall är vad jag gjort idag.


Kusinen va här och fika lite snabbt och är ju oxå sjuk så hon vågade sig hit trots att jag var sjuk.


Ja vad mer.... nä tyvärr inte mycke mer har tittat lite på tv bara men inget speciellt så tyvärr kan jag inte roa er så mycket mer än så.


Nyår vet jag inte vad som händer har blivit bjuden till olika ställen men eftersom jag inte är frisk så har jag inte tackat ja till något av dom för att jag inte vet hur jag kommer må så har bara sagt att vi får se vad som händer. De ena är i Vällingby och ja dit skulle jag ju vilja åka för har inte träffat han på länge, sen har vi i Rimbo med kära Malin och de skulle ju också vara kul för har ju inte direkt festat med henne förut, sen har vi ju de vanliga hemma hos mamma. Som de ser ut nu så kommer jag vara hemma hos mamma i alla fall och käka sen får vi väl se orkar jag så kanske jag drar vidare men de får tiden utvisa.


Nu ska jag fortsätta titta på tv och vila.

Hmm

Av Marina - 29 december 2011 19:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 27 december 2011 23:50

Fortfarande sjuk vilket inte känns så jävla kul, har sovit mestadels av denna dag med, bara hunnit med en dusch och handlat mat så jag klarar mig utan att gå till affären ett par dagar.


Hatar att vara sjuk och bara ligga i sängen, speciellt när min älskling bara verkar ignorera mig med så känns de ju extra jobbigt och långtråkigt.


Just nu vet jag inte riktigt vad som händer med allt och jag vill bara bli frisk så jag kan jobba för då går dagarna fortare och jag slipper tänka så jävla mycket.


Hoppas på tillfrisknad snart!!


Nu blir de fortsatt lugnt och titta på tv igår när jag vaknade mitt i natten såg jag en serie som jag tyckte var bra och eftersom jag har sovit hela dagen typ så lär jag nog se på samma serie inatt moonlight hette den.


Men till er andra som ska sova säger jag Godnatt och hoppas ni sover så gott :)

Av Marina - 27 december 2011 23:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 25 december 2011 12:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 25 december 2011 12:23

Vaknade av att min lille bror står och tittar på mig, höll på att flyga ur sängen då var klockan sju så jag var inte så glad eftersom jag inte kommit hem från jobbet förns halv fyra. Somnade väl om efter en timme och sov en halvtimme typ sen vart de att gå upp. Fixade skinkan i ugnen för de hade pappa glömt dagen innan så de gjorde vi och plockade fram frukost.


När vi hade käkat frukost så gjorde vissa av oss i ordning och sen gick vi in till vardagsrumet och öppnade lite julklappar. Fick ett toastgärn av Madde och Jonathan som jag hade önskat mig och så fick jag en bakmaskin och en almenacka av pappa och Jessica. Efter paketöppningen s gjorde resten av oss i ordning oss och sen bar det för mig av till mamma. Syrran och Jonathan åkte till hans föräldrar.


När jag kom hem till mamma såg vi kalle anka och sedan vart de middag tillsammans med mormor, morfar, farmor, Janne och så klart mamma och Ludde. Trodde vi skulle valika många som vanligt men de var vi inte utan de vart litet i år. Efter maten vart de fika och jag lag mig på soffan en stund eftersom jag inte mår så bra varken igår eller idag.


Sedan vart det i alla fall julklapps öppning, av farmor fick jag handdukar, fick krukor till mina bestick, leggins och en navelpiercing av mamma och Ludde. Lite kul att få en piercing av mamma som alltid klagar på att jag har för mycket smycken haha, men den var jätte fin en blå var de.


De var en trevlig jul trots att jag inte mådde bra och var jäte förkyld så var det endå bra :)

Av Marina - 25 december 2011 12:07

Nu har jag varit så där dålig på att skriva igen har vart mycket med praktik och så så har varit så trött när jag kommit hem att jag inte orkat skriva då.I fredags var jag inte bara på praktik utan jag jobbade även på kvällen på restaurangen bredvid och serverade. De gick bra men ska nog inte göra de när jag även jobbat på dagen utan får ta de i så fall när jag är ledig tidigare för de frestade väldigt mycket på ryggen så nu har jag jätte ont i ryggen.När jag hade jobbat färdigt så åkte jag till Brottby där jag vart upphämtad av pappa så jag sov där eftersom jag skulle vara hos honom på julaftons morgonen.Ska försöka bli bättre på att skriva och om jag nu byter paktik så kommer jag ju inte sluta lika sent så då borde jag inte vara lika trött när jag kommer hem. Hoppas ni har lite förståelse i alla fall :P

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards