Marinamelody

Alla inlägg under maj 2013

Av Marina - 28 maj 2013 18:44

Igår var jag och Calle på grönan, sjukt kul första gången för i år. Vågade inte åka den nya men de blir nästa gång :P


Calle vann en stor isbjörn och en stor kexchoklad och jag vann inget taskigt :(


Men var en sjukt rolig dag vi hade. Först var vi på fridays och käkade lunch sen vart de grönan och sen sov jag över hos Calle för att de vart så sent.


   

Fick detta av Calle med som han hade köpt när han var i London, världens bästa Calle :D

  

Av Marina - 26 maj 2013 22:11

Idag är de mors dag så grattis amma mammor!

Jag har firat de tillsammans med min mamma, lunch, fika och middag så de vart en heldag hos mamma.

Nu är jag hemma och har stickat klart min can can skarf som vart riktigt fin tycker jag:-)

Snart blir de sängen för imorron väntar nya äventyr:-)

Av Marina - 25 maj 2013 19:18

Riktig mysdag med promenad i solen och massa prat blev de med. Tack Veronica för en mycket kul och trevlig dag i stan men sjukt mycke skratt:-)

Av Marina - 24 maj 2013 14:32

Var hos läkaren och domen jag fick var, halsföluss (som tur var inte hade gått ner i lungorna än) och även början till öroninflammation så de var väl tur jag gick till läkaren så de inte vart värre. Pencillin och hostmedicin utskrivet så nu ska jag väl bli frisk snart hoppas jag.


Har bara legat hemma och kollat film och stickat idag, håller på med en can can skarf jätte snygg blir den :D Har gjort klart sockorna till kusinen så nu ska hon bara få dom på nått sätt. Can can skarfen är snart klar den med för de gick ganske fort att göra den dock var garnet sjukt dyrt så de var ju synd men är de nån som intresserad av att köpa en så går de säkert att lösa ändå, kommer upp bilder på den när den är klar :D


Jag ringde till mamma och frågade om jag fick komma upp till henne på fredagsmys fast jag går på pencillin och fortfarande smittar. Men hon sa att de var lugnt att jag kom upp så blir nog att bara va där och ta de lugnt ikväll och kolla let´s dance :D


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen göra mig klar för att gå upp dit :D


Trevlig fredag på er alla :D

Av Marina - 20 maj 2013 21:34

Idag efter jobbet kom mamma och Ludde och hämtade mig och vi åkte hem till dom där de blev middag och sen klippte mamma mig! Va sugen på sidecut men var för feg så de blev inte av men kanske nästa gång:-)

Så här vart resultatet i alla fall:-)

Av Marina - 20 maj 2013 00:38

Först vart de studion med grabbarna vilket alltid är trevligt!

Sen middag och lite så hos mamma vilket såklart oxå alltid är trevligt:-)

Sen vart de hockey mys, va nog första gången jag tyckte de va kul att titta på hockey haha så tack för de;-)

Nu är jag påväg hem, vilket tar en jävla tid men snart så är jag hemma och då har jag en dejt med kudden eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorron!

Med de säger jag gonatt till er alla!

Av Marina - 18 maj 2013 14:03

I torsdags var de semifinal i melodifestivalen vilket dom flesta har koll på men hur många såg att de viftades med prideflaggan i publiken? Grymt kul att se tycker ju jag och fick höra från en som var där att de var många som hade haft prideflaggan. Var bara tvungen att säga hur kul jag tycker de är att de blir mer och mer öppet att va gay :D


Och såklart go Finland för slut kyssen, jag hade dock valt andra körsångerskan men coolt i alla fall :D


Nu laddar jag för kvällen då de blir middag hos mamma och melodifestivalen, håller tummar och tår för att Robin vinner så vi får ha de i sverige nästa år igen och då ska de fan va sthlm som håller i de och jag ska dit och titta, så Robin stjernberg se till att ta hem de till sverige ett år till :D


Good luck :D

Av Marina - 18 maj 2013 13:46

Nu den senaste tiden har jag fått jobb nästan hela veckorna vilket är jätte kul och skönt.

Nästa vecka har jag jobb alla dagar utom fredag och då ska jag träffa en kompis från mysafety och ta en fika och snacka lite skit ska bli kul att träffa henne igen för de va ett tag sen och även om företaget var kast och fulade sig  så var jobbarkompisarna helt underbara.


Ska eventuellt träffa en annan gammal jobbarkompis med från när jag jobbade på högbloms, hon är här och hälsar på. Hon har ju både bott i USA och Tyskland sen jag träffade henne sist så ska bli kul att ses igen :D


Grymt skönt med jobb i alla fall och jag hoppas på att få mer jobb under sommaren och då lite mer planerat för dom ska ju göra ett sommar schema så hoppas på att man kommer kunna planera lite bättre då liksom. Har tagit ledigt 7 Juni för Black and white kryssningen, 11-18 Juli för Rom och Paris och sen självklart pride veckan i Stockholm men sen har jag sagt att jag kan jobba resten av sommaren så får vi väl se hur mycke jobb jag får. Skulle de va så att jag är ledig nån längre tid så kanske jag hittar på nått då med men de får vi se :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards