Marinamelody

Alla inlägg under maj 2011

Av Marina - 31 maj 2011 14:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 30 maj 2011 23:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 30 maj 2011 21:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 30 maj 2011 20:44

Vi var på Marholmen idag med jobbet, de var sjukt mysigt. På förmiddagen blåste de lite vilket inte var så kul men vi hade femkamp då och de gick väl bra kom inte sist i alla fall. Sedan vart de lunch och prat och sen fick vi åka ut på en båtsigtsing vilket var sjukt trevligt för då hade blåsten avtagit lite och de blåste bara lite, solen sken och man kunde sitta och sola, sjukt mysigt. Kommer väl upp lite bilder för ena tjejen tog bilder och hon skulle skicka dom till mig så får se när dom kommer.


De va en trevlig dag i alla fall!!


När jag kom hem hjälpte mamma och Ludde mig att tömma garderoben och tog bort kyl/frysen så jag slapp trängas med de.


Nu blir de att prata med Marika och sen ska jag väl sova :P

Av Marina - 30 maj 2011 00:39

Har haft svårt att sova den här helgen vet inte varför men har väl mina aningar men även idag kan jag inte riktigt få ro till att somna och hade de varit de jag trodde så borde de ju kunnat vara lättare att somna idag men nej.


Så ja jag vet inte varför jag har de svårt men just nu känner jag att jag nästan få slå nått hårt i huvudet för ska upp sex imorron och ta bussen sju så hur fan ska jag lyckas med de om jag inte somnar nu.


Hoppas ni andra sover gott den här tiden i alla fall.


Natti på er

Av Marina - 29 maj 2011 22:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 29 maj 2011 21:46

Idag fyller min pappa och hans tvillingbror 50 år, ett stort grattis till dom!!


Var hos pappa på fika efter jobbet vilket både va trevligt och gott men satan så mycket mygg dom har där ute i skogen helt jävla sjukt.


Men de va trevligt, när jag kom hem så snodde jag mormor och morfars ena vattenkokare för dom sa att jag kunde ta den :D Så nu har jag de med.


Imorron ska jag på kurs och sen när jag kommer hem ska vi tömma garderoben. Mamma och Ludde har varit här idag och skruvat upp gardinstänger och satt upp gardiner och sedan även satt upp brevlådorna så dom kom upp. Så nu känns de som om kan kanske snart kan komma iordning men de här med köksskåpen är lite struligt för vi vet inte hur vi ska göra med dom.. Men jag hoppas de löser sig i alla fall för måste ju ha fler skåp.

Av Marina - 29 maj 2011 00:31

Idag efter jobbet gick jag hem till mamma och käkade middag, räkmacka blev de. Därefter följde Madde med mig ner och kollade på lägenheten, när hon hade gått så tog jag en dusch och sen ringde jag Mackan och Ozzeey för pratade lite med Ozzeey på fb och han tyckte jag skulle komma över.


Så jag gick dit en stund, va väl där nån timme, snacka lite, drack lite och bara softa. När dom drog vidare in till Norrtälje så drog jag hem eftersom jag ska jobba imorron.


Har inte lyckats somna men ska försöka med de nu tänkte jag.


Natti natt på er :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards