Marinamelody

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Marina - 21 maj 2011 19:33

De har faktiskt gått riktigt bra idag, är inte helt färdig såklart men har fått ner de flesta stora möblerna bara sängen och en vit byrå kvar så de är ju guld de. Lite småplock har man hållt på med men finns ju typ inga köksskåp så de har ju varit lite jobbigt men vart jag ska ställa allt men jag hoppas att jag ska kunna lösa de på nått bra sätt.


Ska kolla upp lite vad jag behöver köpa och så med men de får jag vänta med tills jag fått upp allt liksom. Har inte hittat mina muggar än så måste gå ut i lådorna från Mathias igen för dom borde ligga där eller på kattvinden.


Men kändes riktigt bra att få in lite saker i lägenheten och komma lite i ordning i alla fall så får man väl se när man är helt färdig med de. Kanske att man får hjälp på måndag, hoppas på de i alla fall men annars får man väl hålla på och pyssla lite själv, kan va ganska mysigt de med.


Nu blir de lite grillning, ska bli gott med lite grillat när man slitit som ett djur hela dagen.


Skriver kanske mer sen om jag hinner och orkar!



Av Marina - 21 maj 2011 01:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 21 maj 2011 00:53

Fick nycklarna till lägenheten av Melle ikväll så imorron blir de flytt, ska bli så otroligt skönt att få sitt eget där man kan göra precis vad man vill när man vill. Har längtat efter den här dagen så otroligt länge så är så jävla glad att den är här nu.


Vi kommer börja med köksbordet och fotöljen samt hyllan och garderoben som måste skruvas ihop, sedan blir de att åka ut till ekskogen och hämta soffa, soffbord, vitrinskåp, tallrikar och bestick samt tv och tv bänk.


Då har ju dom flesta stora sakerna kommit ner sen om jag flyttar sängen imorron eller inte de har jag inte riktigt bestämt mig för hur jag gör med de för ganska skönt att kunna se tv på kvällen och på Melle lät de som om dom inte hade fixat antenn än så då blir de ju svårt. Men får se hur de blir med de, bestämmer väl de imorron lr nått.


Men ska försöka plocka lite nu sen sova tror jag.


Av Marina - 21 maj 2011 00:47

Vart fett sur idag när jag kom hem från jobbet. Innan jag åkte så fixade jag fredagsmys till mamma och Ludde och när jag kommer hem från jobbet så är de inte en kotte hemma. Jag ringer och frågar vart dom är och får till svar: vi är på kinarestaurangen men ska gå hem nu. Jaha svarar jag så jag får ingen mat? Dom: Jo då de finns färdiga pajer i frysen bara att micra.


Snällt att dom äter lyxmat och jag får en jävla fyrst paj, tycker inte alls de är okej inte en fredag liksom. Blir fett sur!!


Jenny var med dom så dom kom hit, vi titta på de sista av så ska de låta och sen talang. Jag tog en grogg och sedan tittade jag på BB.


Nu funderar jag på att plocka ner lite filmer för är inte så trött än men får se hur jag gör med de.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards