Marinamelody

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Marina - 23 maj 2011 14:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 23 maj 2011 13:47

Igår var jag först och jobbade hela dagen, när jag kom hem och tänkte lägga mig på sängen så säger Ludde att jag inte har nån säng här för den hade dom tagit ner till lägenheten. Vi käkade lite pizza sen gick jag ner och plockade lite i lägenheten för att sedan gå tillbaka hem till mamma för att kolla på bb.


Robin kom på kvällen för att prata och lite så, han sov kvar i lägenheten men vi hade ett långt samtal och ja hur de slutade vet jag inte.


Imorse drog han hem och jag drog på personalmöte, de va väl helt okej på mötet och jag var även och prata med en annan brukare som jag ska jobba extra hos vilket är skönt för då får jag i alla fall några fler timmar.


Nu är jag hemma hos mamma och ska fixa adressändring och lite sånt.


Skriver mer sen ska ner och möta Melle nu för att se vart tvättstugan är och lite sånt.


Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards