Marinamelody

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Marina - 12 maj 2011 18:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 12 maj 2011 18:34

Äntligen har jag fått tillbaka min dator, är såååå skönt att ha den igen och ännu skönare att den funkar som den ska och inte fittar sig.


Har jobbat idag och de gick bra Damian var förbi och kollade för min brukare ska taturera sig så dom satt och prata om hur den skulle se ut och allt.


När jag hade slutat kom älsklingen och mötte mig och nu är vi hemma. Har packat lite inför kryssningen imorron. Ska bli så kul att åka på kryssning men jobbigt att vara ifrån min älskling för kommer sakna honom så otroligt mycket.


Men nu ska jag umgås med min älskling puss på er!!

Av Marina - 12 maj 2011 11:20

Tycker ni ska lyssna på denna låt, de är några kompisar till mig som gjort den. Vet ni inget om Rimbo så kanske den inte är lika kul men jag som är här ifrån tyckte den var jätte kul och satt och skratta hela tiden.


http://soundcloud.com/highlevel-production/v-lkommen-till-rimbo


Ha de så bra :)


Puss


Av Marina - 12 maj 2011 11:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 12 maj 2011 09:03

Älsklingen kom igår, sjukt skönt att ha honom hos mig. Vi prata, kramade och bara mös. Han hade gjort en uppgift på kursen där dom skulle skriva tio saker som dom ville göra nu med sitt liv och på nr ett stod det: Flytta ihop med min tjej :) Han är så söt!


Helt underbart att få sova med honom igen har saknat honom vid min sida.


Älskar dig så otroligt mycket du är helt underbart.

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards