Marinamelody

Alla inlägg under augusti 2021

Av Marina - 14 augusti 2021 13:18

Varför ska de vara så svårt att läsa av folk och varför ska de va så svårt att bara fråga?


De finns en person som jag tycker så mycket om och jag vill och kan verkligen se oss tillsammans, men jag vet inte vart jag har honom. 


Vi har mysigt när vi ses och även när vi inte ses så får han mig känna mig speciell men sen kommer de vissa stunder som de inte alls verkar som han är intresserad och jag vet inte rikitgt vad jag ska göra med de.


Jag vill fråga honom rätt ut om allt, vad han känner och allt sånt men de känns så svårt varje gång jag tror jag ska fråga så kommer inget ut och jag vet inte riktigt varför.


Situationen är ju dessutom lite känslig pga många olika faktorer.


Har ni några tips? Ska man sluta tänka och bara låta de som sker ske?



Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards