Marinamelody

Alla inlägg under januari 2013

Av Marina - 30 januari 2013 13:35

Idag va sista dagen på mysafety känns sjukt surt trivdes och kommer sakna alla jobbarkompisarna sjukt mycket!!

Dom tyckte jag hade kommit in i gruppen och så jätte bra men tyvärr hade jag inte sålt tillräckligt:-/ själv tycker jag väl att sälja 65 tusen tredje månaden är bra men de va de tydligen inte:-/ plus att jag ökat varje månad vilket oxå borde tas positivt men men är inte jag som bestämmer så de är väl bara gilla läget sjukt surt eftersom jag trivdes så bra!

Åkte direkt in till Norrtälje och skrev in mig igen på den där förbaskade jävla arbetsförmedlingen:-( hatar dom trodde jag va klara med dom för ett tag nu men tydligen inte:-(

Aw

Av Marina - 27 januari 2013 00:52

Igår va de aw på jobbet va riktigt trevligt måste jag säga dricka, trevligt folk, mat, godsaker och sedan biljard och dart!

Tacka alla inblandade för en trevlig kväll de får vi göra om snart;-)

Av Marina - 20 januari 2013 19:19

Igår va de filmkväll med Calle:-)

Jätte trevligt kul och massa gotta vart de oxå:-) blir absolut en repris på de snart :-)

Tack snälla Calle för en toppen kväll:-)

Mys

Av Marina - 20 januari 2013 19:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 6 januari 2013 21:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 5 januari 2013 21:44

Asså de är kul och sjukt less blir jag på folk som tror att allt blir bra bara för att de gått en tid! Visst kan man förlåt men inte utan ansträngning av att de ska bli bättre och speciellt inte när lögnerna fortsätter! Irriterad!!

Av Marina - 5 januari 2013 12:18

De har inte gått så jätte bra på jobbet denna vecka men har väl mycke med att jag har haft mycke annat i tankarna med och inte riktigt kunnat fokusera.

Igår va jag till mamma och käka middag sen bara hemma framför tv:n och tog de lugnt helt sjukt trött!

Idag är jag lika trött med vet inte direkt vad som händer mer än att jag ska in till stan och käka lunch nu sen får vi se vad som händer!

Puss O kram

Av Marina - 1 januari 2013 22:34

Underbart nyårsfirande men otroligt härliga människor.


Två norskor som jag inte träffat sen 2010 vilket var otroligt kul att få träffa dom igen. Sedan mina två hjältar från blekinge och så kära Grodan. De var ett sjukt kul nyår med mycket skratt, god mat och trevligt sällskap.


Här kommmer en bild på hela gänget!


 

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards