Marinamelody

Alla inlägg under november 2011

Av Marina - 24 november 2011 18:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 24 november 2011 18:12

Jag har ju fått jobb på Kontrast med eller ja extra jobb, har hjälpt till på två event hittills och har inbokat fyra till så de känns ju jätte kul och chefen är sjukt trevlig och allt funkar jätte bra :)


Har eventuellt fått praktikplats med på Nightmare i Hallonbergen vilket oxå känns bra men får väl se om de blir anställning eller inte sen men ändå skönt att ha nått att göra liksom. Dom säger att dom vill anställa men jag vet inte för jag vill ju inte jobba helger där eftersom man inte får nån OB då men de kan man ju prata med dom om senare i så fall men så är de ska jag jobba helger vill jag ha OB annars tänker jag ju inte förstöra mina helger liksom. Vi får se hur de slutar helt enkelt.


Har i alla fall möte på arbetsförmedlingen nästa vecka då ska vi prata om hur de blir med de så får vi se :)

Av Marina - 24 november 2011 18:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 24 november 2011 18:01

Ja i söndags var jag hemma hos mamma och skulle klippa och färga håret och de gick ju bra, förutom att jag vart oragnehårig istället för rödbrun. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig men ska gå tillbaka till henne om nån dag så ska hon få ta den andra hårfärgen på mig s kanske de blir bättre men man måste ju vänta ett par dagar innan man gör om de.


Men hjärtat vart inte allt för skräckslagen i alla fall och älskar mig ändå så då är de ju lugnt :)

Av Marina - 24 november 2011 17:58

Fy så dålig jag har varit på att skriva i bloggen nu, inte riktigt okej men va fan jag ska försöka bättra mig men de är ju inte lätt när man har massa annat kul för sig.


Har mestadels bara varit med hjärtat och haft de bra, sökt jobb, fixat nya hål i öronen, handlat färdigt nästan alla julklappar och ja.


Har väl inte hänt nått speciellt mer än att jag bara varit mycket hos hjärtat så har inte riktigt haft tid att skriva i bloggen.

Av Marina - 15 november 2011 00:55

Måste ju bara säga att jag tycker ni är väldigt dåliga på att kommentera, vissa dagar har jag väldigt många besökare, nästa är de betydliget mycket mindre men osavsett så tycker jag ni är jätte dåliga på att kommentera. Gör gärna de så jag vet vad ni tycker, tänkter och känner.


Sedan skulle jag ju även bli väldigt glad om nån ville göra en ny header till mig då min gamla är för liten har lite nya bilder och lite ideer men kan inte fixa själv så skulle väldigt gärna vilja ha lite hjälp med de så kan du och har lust så skriv gärna!

Av Marina - 15 november 2011 00:32

Eller ja egentligen inte har så mycke jag vill skriva men vet inte riktigt hur jag ska få ut de bara.


Idag var jag upp till mamma i alla fall, käkade middag och hade kvällsfika med henne. Fick både prinsesstårta och päron med after eight och glass till fika. Mamma hade kvar päron och glass från igår och när vi skulle ta fram de kom morfar upp med tårtan till oss så de vart mycke gotta :)


Innan jag gick upp till mamma var jag in på subway och hälsade på, fick en macka av honom sjukt snäll är han måste jag säga. Väldigt gott var de med kan jag lova :)


Har gått åt mycke pengar förra veckan kan man säga hade 123 kr kvar på kontot så de känns ju sådär, har ju lite på sparkontot men de är ju sånt jag egentligen inte vill röra, men jag ska ju få pengar av mamma för whiskeyn och de är ju typ 500 i alla fall så blir ju lite där men ja lär väl få ta av sparpengarna i alla fall om jag inte lyckas lösa de på nått annat sätt typ bo hos hjärtat eller nått haha..


Imorron är de dart, hemma match och jag hoppas att jag då slipper betala nån cider utan att charlie kan ge tillbaka dom två som han fick av mig förra hemma matchen så slipper jag den kostnaden i alla fall men vi får se hur de blir med det, jag hoppas verkligen att jag får pengarna av Emmy också för visst de är bara en 100 men de är ändå mycke för de kan jag köpa mat för och klara mig ett par dagar i alla fall.


Ja vad ska man mer berätta då, har köpt ännu fler julklappar så nu är inte bara Elin och Rebecca klara utan även Morfar och pappa så de är två till, vad jag ska göra till resten vet jag faktiskt inte. Tror jag har bestämt vad Jessica får i alla fall men de är ju fortfarande en del kvar att köpa till och hur jag ska lösa de med pengar är jag inte riktigt säker på, jag ska ju få semester ersättningen från jobbet för den har jag inte fått än frågan är ju bara när jag får den och hur mycket jag får, sen hoppas jag ju att a-kassan kommer igång med så jag inte står där helt utan pengar sen.


Imorron funderar jag faktiskt på att åka in till Norrtälje och fixa lite saker typ kolla med skomakaren om han kan fixa mina favorit skor, kolla arbetsförmedlingen varför dom inte kan svara på ett jävla mail och kolla om man kan få prata med sin handledare direkt utan att boka tid eftersom dom inte kan svara, kolla hur jag ska gå tillväga för att söka den där utbildningen sen även gå in till guldsmeden och kolla en grej. Är jag färdig i en bra tid ska jag försöka åka in till Helena med och fixa en grej men de blir bara om jag hinner för måste ju hinna till Darten med känner jag och måste ju va där 18 eftersom jag är lagledare och låser upp.


Ja de var nog allt jag hade att berätta just nu i alla fall :P


Puss och gonatt på er! 

Av Marina - 14 november 2011 23:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards