Marinamelody

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Marina - 13 november 2011 18:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 13 november 2011 18:00

Hade en helt underbar kryssning fattades bara att hjärtat skulle varit där så hade den varit helt perfekt men de fick jag ju tyvärr klara mig utan.


Men de va mycke dans, skratt, alkohol och skoj en mycket lyckad kryssning och med mycke trevligt folk. Att man kan klaffa så bra och ha så kul med folk men träffar så sällan eller till och med för första gången de är ju helt underbart.


Har tyvärr inga bilder själv men vet att de var massa som tog och vet att dom även pratade om att fixa nått kollage så när jag fått tag på de så lägger jag upp lite bilder så ni får se :D


Men längtar i alla fall redan till nästa år då vi drar igen :D

Av Marina - 13 november 2011 17:56

Hatar folk som alltid ska lägga sig i andras liv och problem, håll er till ert eget. Om du har problem i ditt förhållande eller inom din familj så vill du inte att andra lägger sig i så tänk på de när det gäller andra då. Som de här med förhållande om ett par bråkar ibland, de är naturligt de kan inte alltid vara lyckliga dagar även om man önskar de utan ibland kommer de ett litet bråk, de som gör en bra relation är ju att man tar sig igenom de och blir ett starkare par efteråt. Eller de här om man gör slut att alla andra ska lägga sig i om, när och med vem man går vidare med. De är inte upp till er och ni har inte med den saken att göra så sluta bara diskutera om det!!!


Sånt där kan reta mig till vansinne och denna helg har vi fått mycket sånt från olika håll både gällande mig och mina underbara vänner. 


Finns där för varann gör de men gå inte och snacka massa skit som ni inte vet ett dugg om!!!

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards