Marinamelody

Alla inlägg under september 2014

Av Marina - 23 september 2014 09:43

Eftersom min älskling inte var här när vi firade ett år utan är och spelar match i estland så var jag ut på Blic med Inga som är en kompis till Vika, vi pratade massor och hade jätte trevligt. Självklart hade jag hellre firat med min älskling men de funkade ju inte riktigt så detta var de näst bästa :D


Vi hade faktiskt jätte trevligt och pratade om allt möjligt så de är ju alltid kul :D


Fick i alla fall prata med min älskling på skype vilket var skönt och imorron är hon tillbaka här så då ska vi fira med nått mysigt hoppas jag :D


Vad som händer idag vet vi inte än men förhoppningsvis så kommer jag hitta på nått tillsammans med Inga och Karolina och Ernesta om hon mår bättre idag. Vad vi hittar på de får vi se men nått kul blir de nog :D

Av Marina - 22 september 2014 09:30

Today me and my beautiful girl been together for one year.


It´s been a year with ups and downs but I love you more then anything you are the best thing in my life and im so happy that I have you :D

Can´t even try to write how much you meen to me cause there is no words for how much I love you and how much you meen to me.


I hope you have a lot moore years to come.


You are my everything!


Tu man viskas mylimoij, myliu tave <3


Buckis

Av Marina - 21 september 2014 13:40

Nu har hjärtat dragit till Estland med laget för en tränings match och jag kunde inte följa med så jag sitter i våran lägenhet i Siauliai och har inte alls mycket att göra. Hon har vart borta i ca en timme och kommer vara borta i typ två dygn så ja de blir intressant att se vad jag hittar på. Men Medutis åker till sverige så Ernesta är också själv så vi skulle hitta på nått imorron sa vi så får se vad de blir :D


Idag blir de nog bara lugnt hemma ska tvätta lite sen äta middag och kanske kolla på nån film eller så. får se helt enkelt vad de blir men drar nog inte iväg i alla fall.



Av Marina - 16 september 2014 14:36

Äntligen har vi fått wi-fi i lägenheten tog ju bara nästan två veckor...


Så skönt att äntligen ha internet och tv för vi har ju inte haft något av de förns nu så de är helt underbart.


Litauen har hittills varit bra, första dagen när vi kom var de ju basket vilket är väldigt stort här och sen var de ju även litauen som hade match så vi var hos några kompisar till Vika och kollade på den, Madutis var där med vilket var otroligt kul att se henne igen :D


Första helgen spenderade vi i klaipeda där vi var på delfinarium helt otroligt jag fick känna en delfin en del av min dröm gick i uppfyllelse där helt fantastiskt. Vi var även till palanga och jag fick se stranden där vilket var otroligt vackert speciellt eftersom vi kom dit lagom till solnedgången. De var helt fantastiskt.


Första veckan har bestått av träning för hennes del och lite annat smått och gott, vi har varit i Rasa och Anjas lägenhet några gånger och umgåtts med dom, varit på bio två gånger ena gången bara jag och hjärtat andra gången med Rasa och Milda. Har fått träffa många av Vikas kompisar bland annat hennes ex vilket var lite skumt och hon kör ett fult spel jag inte gillar riktigt.


Fick höra av andra att hon inte ville komma hit när dom skulle hjälpa oss att dom andra tjejerna typ fick tvinga henne och sen sitter hon och säger till Vika att de är tråkigt att hon inte pratade mer med mig. Hatar falska människor så henne har jag väldigt svårt för men jag ska visa Vika hur falsk hon är när de finns tillfälle till de.


Ikväll händer inte så mycke Vika är på borta match och jag hade ingen att åka med så jag blev hemma men de gör ju inget nu när man har internet och tv haha ikväll när hon kommer hem så blir de väl bara att ta de lugnt och käka nått typ.


Hoppas allt är bra med alla hemma i sverige kommer upp bilder så småning om :D

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards