Marinamelody

Alla inlägg under juni 2011

Av Marina - 30 juni 2011 15:05

Har varit på elgiganten idag och köpt en blu-ray spelare där jag då kan köra min hårddisk med sa dom så jag ska kolla de och kan jag inte de så lämnar jag tillbaka den för jag har ju liksom en dvd spelare redan så då finns de ju ingen anledning att ha den annars. Men de va ganska billig och förhoppningsvis bra så då är de ju lugnt :D


Tänkte testa den ikväll faktiskt så får vi se hur bra den är.


Så här ser den ut iaf:


 

Av Marina - 30 juni 2011 14:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 29 juni 2011 19:49

Är i Kundby nu hos moster, dom skulle på teater ikväll så jag är barnvakt till Anton och Elin. Dom har precis lagt sig och förhoppningsvis sover dom nu. Själv sitter och och sappar lite på tv:n och kollar nätet.


Hoppas ni har en bra dag, känner inte att jag har så mycke att skriva om idag så ni får ha de bra så skriver jag mer en annan dag!

Av Marina - 29 juni 2011 19:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 27 juni 2011 22:21

Har varit dåligt med uppdatering under helgen men jag har bara jobbat och sovit i princip har inte hänt så mycke mer än de, lite tv hemma hos mamma bara.


Idag har jag varit på jobbmöte och sen jobbat.


När jag slutade jobbet så gick jag hem till mamma och fick räkmacka och kaffe av mormor då mamma och dom kom hem från stugan. Har suttit och pratat lite, hjälpt morfar med nått till telefonen och nu har jag precis lånat datan och betalat lite räkningar för de var strul på mitt internet hemma. Så känner mig riktigt duktig faktiskt.


Har satt undan så nu har jag 10.000 på mitt sparkonto, är otroligt kul att se att de ökar där igen. Sen har jag ju även 4000 på lönekontot så jag lever ju inte jätte fattigt direkt känns super bra. Kanske man har råd med en resa med hjärtat till nästa vår eller nått, skulle va grymt trevligt tycker jag. Så hoppas på att de fortsätter öka på sparkontot i samma takt som de gjort hittills :D


Nu ska jag gå ner till mig och hoppas på att hjärtat har tid att prata med mig en stund för har en liten föraning om att de inte kommer bli så mycket resten av helgen tyvärr men har blivit lovad en bio kväll nästa vecka så får se fram emot den.


Natti natt på er :D

Av Marina - 25 juni 2011 19:05

Midsommar afton firade jag i Vallentuna med Emmet, Björn, Chrickis, Grodan, Tobbe, Sarah och Jessica. Hade en jätte trevlig kväll med alkohol, spel, grillning, gotta och såklart otroligt härligt folk.. fattades bara en sak... mitt hjärta men hoppas vi firar tillsammans nästa år och många år frammåt.


Hade i alla fall jätte kul och de vart mycke skratt och skoj.



Sorry att jag inte uppdaterat på länge men har varit lite upptagen.


Kram

Av Marina - 25 juni 2011 18:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 22 juni 2011 23:24

Idag har det varit mycke att stå i, först var de jobb sen va de in till norrtälje på möte i ett par timmar. Tror i alla fall att mötet gav en del så de är ju skönt de i alla fall.


Däremot har de blivit lite att äta idag, frukost vart de väl två mackor i alla fall och sen vart de lunch på donke vid ett sen dess har jag inte ätit något alls. Vet att de inte är bra och att jag borde äta men saken var väl att jag väntade med att äta eftersom Salle sa att han skulle komma och käka med mig men sen vart de inte så och då orkade jag inte ställa mig och laga mat till mig själv.


Så är de i alla fall men nu ska jag sova!

Natti natt

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards