Marinamelody

Alla inlägg under juni 2011

Av Marina - 19 juni 2011 12:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marina - 19 juni 2011 12:41

Igår vart de lugnt, skulle dragit ut med Daniela men de vart inte så utan istället drog jag till Helena, vi käkade middag, drack vin, åt ost och kex, spelade wii och mös med ungarna. En lugn och skön lördag helt enkelt.


Idag skulle jag mött upp syrran och hon skulle följt med mig hem men hon mådde tydligen inge bra så de vart inget av med de heller.


Så får väl se vad denna dag av regn har att erbjuda mig!

Av Marina - 17 juni 2011 00:02

Jag skulle behöva en kyl och en frys dom ska vara 85cm höga båda två och kylen ska vara utan frysfack. Nån som har en sån att sälja till mig???


Vill inte ha nått jätte gammalt men behöver inte vara splitter nytt heller bara de är fräsht.

Av Marina - 16 juni 2011 23:52

Idag har jag varit och jobbat, gick bra var väl ganska lugnt.


När jag var på jobbet ringde mamma och sa att mormor hade gjort köttfärslimpa så jag kunde komma dig och käka middag om jag ville och de är ju klart jag ville de så jag drog dit efter jobbet.


Käkade middag, gick en promenad till konsum, kollade kyl och frys på nätet och fikade med kladdkaka och kaffe :D Mums.


Nu är jag hemma och ligger bara i sängen och kollar nätet blir väl att vara kvar här ett tag till tror jag sen sova och hoppas på att man får de efterlängtade samtalet inte allt för sent haha.

Av Marina - 16 juni 2011 23:30

Var över till Tico och Bea igår, fast bara Tico som va hemma. Han behövde lite hjälp med en låt så jag hjälpte till och spelade in, vart riktigt bra tycker jag speciellt eftersom de va ett tag sen jag spelade in och eftersom jag har piercat mig sen sist men de lät bra och tycker inte min röst försämrats något för att jag tog hål i tungan så de är nog mycke princip sakt tror jag.


Grymt kul va de i alla fall och jag ser fram emot att få höra de färdiga resultatet :D

Av Marina - 15 juni 2011 23:12

 

Fin fina!!

Av Marina - 15 juni 2011 23:06

Torsagen drog jag till Helena och John, käkade, umgicks och sov kvar där.


Idag var jag med på Moas avslutning och sen gjorde jag naglar som vart skit fina ska lägga upp en bild sen. Pii hette hon som gjorde dom och hon var jätte duktig vart riktigt nöjd faktiskt :D Bara 17 år är hon.


Men nu blir de sova för jobb imorron.


Natti natt

Av Marina - 15 juni 2011 23:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards