Marinamelody

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Marina - 3 juni 2011 16:32

Idag var första dagen hos nya brukaren eller den jag också ska ha rättare sagt och de gick bra tycker jag faktiskt. Skönt att sluta 13 så man slapp jobba så otroligt länge som dom andra dagarna.


När jag var på jobbet fick jag ett sms av Tico som undrade om jag skulle med och grilla ikväll, tyckte jag var väldigt kul att han fråga så de sa jag ju självklart att jag ville. Marika är påväg hit så vi skulle hänga på båda två, ska bli grymt kul måste jag säga ser fram emot en härlig kväll med vänner, dricka, grillning och så.


Har gjort egen potatissallad och så har jag marinerat köttet så de ska nog bli riktigt gott, hinner ju stå i marinad ett tag i alla fall. Kom precis ut ur en varm och skön dusch något jag måste säga är grymt skönt med att bo i lägenhet för där finns de alltid varmt vatten :D De var man ju inte bortskämd med hemma hos mamma direkt. Ska väl klä på mig lite kläder och sen blir de att möta upp Tico och dom andra för de vart lite ändringar, först skulle vi varit på gläntan men nu skulle vi tydligen hem till någon så då skulle vi möta upp dom.


Tror de kommer bli en toppen kväll faktiskt :D


Hoppas ni får de lika trevligt :D Pussar

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards