Marinamelody

Alla inlägg under september 2021

Av Marina - 30 september 2021 12:47

Idag var jag och skrev papper på vikariepool,

självklart hade jag önskat att de var en fast anställning men oavsett så känns de super bra.

Lönen är bra, mycke bättre än tidigare anställningar så de känns super bra och de är ett jobb som jag tidigare jobbat med och tycker är otroligt kul.

Så jag hoppas på att de kommer rulla in lite timmar där och kanske även ett längre vikariat skulle ju kännas super kul, vore ju toppen om de blev nått längre fram till jul iaf så hade man ju haft nått tills plugget börjar vilket hade varit skönt.


I januari blir de plugg som de ser ut just nu om jag kommer in på de jag vill kommer jag inte in och istället får heltidsjobb så kommer jag ju ta jobbet men blir de inget heltidsjobb så kommer jag annars plugga upp lite ämnen och troligen söka till högskola i höst. Men jobb går ju före högskola känner jag då jag måste tänka på ekonomin.


Jag hoppas att jag kommer in och börjar plugga i januari den utbildningen jag vill skulle kännas bra och ge en fördel när jag söker jobb inom de.


Håller tummar och tår ansökningen öppnar 11 oktober så hoppas på att allt ska gå vägen då :D



Av Marina - 30 september 2021 12:34

Så underbart!!!


Igår bokade jag biljetter till Skåne igen så ska ner dig och träffa <han>.

Längtar så mycke har inte träffat honom på snart två månader, helt galet att de går så lång tid emellan träffarna men de kunde ju varit värre såklart så man får väl vara glad att de inte är de.

Längtar tills allt är löst och han kommer tillbaka upp så de blir lite lättare att ses, känns ju härligt att han ändå saknar mig så mycket att han betalar biljtett så jag kan komma ner till han.

Så de positiva med att inte ha ett fast jobb just nu är ju att jag faktiskt kan ta och åka iväg.


Känns så bra även om vi inte är ett par så känns varenda tillfälle med honom fantastiskt.

Jag vet ju varför vi står där vi står även om de ibland kan vara jobbigt.

Jag hoppas dock att de blir mer klarhet så småning om och att de blir en officiell stämpel på de.

Men just nu är de som de är och jag bara njuter av de vi har och av varandra.

Kan inte riktigt fatta att vi snart setts i ett år tiden har gått så fort.


Visst är väl kärleken underbar ibland <3

Av Marina - 21 september 2021 15:04

22 september kommer de som sagt en ny lansering denna maskin är fantastisk och man ser skillnaden såå fort.

Vill du prova maskinen, har frågor eller helt enkelt vill beställa den? Kontakta mig här eller instagram:Marina.b.winnersjo
Beställ på marinabwinnersjo.mynuskin.com

Resultat endast ena sidan körd i ca 1 månad

Resultat efter en omgång lite dålig bild men man ser ändå skillnad på vissa linjer och påsar

Av Marina - 21 september 2021 14:51

Äntligen har ju jag fått blivit ambassadör för twistshake vilket är så otroligt roligt har sett fram emot detta länge och tycker de är fantastikst kul att äntligen få vara med.


Just nu har dom ju massor av rea och 50% på hemsidan och till er kära vänner så får ni

15% extra med min kod: BBMarina så passa på :D


Psst!!! Skulle du vilja bli ambassadör hojta till ;)

Av Marina - 21 september 2021 14:42

Tänk att de kan va så mycke strul med att få sina pengar, man börjar ju fundera på vad de är man betalar till varje månad när man ändå inte får någon hjälp utan bara ännu mer strul.

Kampen har bara börjat men jag kämpar på även när de är jobbigt.


Jobben rullar tack och lov in lite då och då vilket känns jätte kul och en hel del intervjuer också och de känns som de går bra och att dom gillar mig. Negativa är ju att jag inte har körkort och är lite begränsad när de kommer till tider vilket är den saken som gjort att jag hittills inte fått nått fast men jag hoppas de snart vänder.


För övrigt händer inte jätte mycket. Företaget går sakta men säkert frammåt har inte haft jätte mycke tid och ork just nu men är ni sugna på att veta mer om nått är de bara att höra av er. Har ju en fantastisk lansering nu den 22 september och den får ni ju verkligen inte missa en helt fantastisk maskin.


Marinabwinnersjo.mynuskin.com om ni är sugna på nått.


Kan säga de fantastiska nagelkittet kommer utgå och har därför otroligt stor rabatt så passa på om ni vill ha hem de för de säljs nu bara så långt lagret räcker.


Hjälper er gärna om ni behöver tips eller annat ang er hudvård antingen skriv en kommentar här eller bästa och lättaste är att skicka ett pm på min instagram: Marina.b.winnersjo där är jag aktiv dagligen.


Hoppas annars att ni har haft en fantastisk sommar med mycke sol och bad och att ni får en fin höst.

Ska försöka bli mer aktiv här, har bara känt att de varit lite mycke bollar i luften just nu så vissa saker har fått väljas bort.


Kram

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards