Marinamelody

Alla inlägg under april 2013

Av Marina - 29 april 2013 21:39

Idag har jag varit på Agility träning med Malin och karisma:-) jätte kul va de men lite kallt tyckte jag på slutet.

Prata om att hon skulle anmäla båda hundarna nästa gång så kunde jag ta ena:-) hade varit kul så får se hur de blir med de:-)

Nu sitter jag på bussen hem och de blir väl sängen direkt när jag kommer hem så jag orkar upp och jobba imorron!

Tack Malin för en trevlig kväll!
Gonatt ni andra:-)

Av Marina - 28 april 2013 22:47

Idag har jag haft massa fika gäster hela dagen!

Ett stort tack till syrran, hennes kille och deras kompis för hjälpen med tårtorna:-) jätte goda va dom!

Av Marina - 27 april 2013 21:35

Idag har jag städat en massa, nu är det jätte fin och luktar jäte gott i min lilla lägenhet.


Imorron kommer massa folk på fika men först kommer min käraste syster och hennes kille. Dom ska hjälpa mig med tårtor och de som behöver fixas, dom är så snälla :D Håll hårt i karln syster för de e en bra kille de där :D


Nu sitter jag och kollar lite på tv och bara tar de lugnt, väntar på att syrran hör av sig om dom kommer redan ikväll eller imorron.


Är uttråkad och trött efter denna dag men nu är de fint i alla fall och imorron kommer en massa folk på fika så de blir trevligt! Hoppas på att tårtorna blir bra :D


Kramar

Av Marina - 25 april 2013 23:06

Vaknade i morse av att någon va på min dörr, utan att direkt vakna till tänkte jag bara: nån försöker bryta du in. Går upp och hör bekanta röster så öppnar dörren, där står min kära mamma och lossas pappa haha dom skulle komma och sjunga för mig men mamma fick inte upp dörren, haha!;-D
Jätte gullig av dom iaf:-)

Sen vart de jobb, handla till tårtorna jag ska göra till söndag, mamma hjälpte mig att byta gardiner, middag och fika hos mamma och nu ligger jag i sängen och tar de lugnt.

Ska väl försöka sova snart för har jobb imorron med.

James va gullig och ringde och sjöng för mig så två har sjungit för mig idag och massa andra har grattat mig:-) underbara vänner jag har:-)

Dock är jag lite besviken har inte hört ett ljud från min pappa visst han har 55 minuter kvar på sig men tror inte de kommer hända nått! Känns sådär, men systrarna har iaf grattat mig så kul att dom kommer ihåg iaf!

Hoppas ni haft en bra dag, natti natt

Av Marina - 23 april 2013 23:00

Idag har jag städat och plockat, finns fan inget tråkigare än att städa!

Är de nån som gör sånt gratis får ni gärna komma hem till mig haha:-p har kommit fram till att jag behöver en större garderob för att få plats med mina kläder;-p

Resten av veckan blir de jobb så de e skönt men måste försöka fixa de sista här hemma med eftersom jag får gäster på söndag!

Men nu blir de att sova! Natt natt

Av Marina - 20 april 2013 15:24

Nu sitter jag i studion och väntar på att James ska komma tillbaka från sitt lilla möte :D


När han är tillbaka ska vi först fixa en liten grej på Independent women som jag kände att jag ville göra innan den kändes helt klar, sen ska den bara mixas och fixas så ska jag lägga upp den så ni får höra den med :D


När vi fixat till de ska vi fortsätta på den låten vi började lite smått på förra gången, vet inte vad den ska heta än men de får vi se. 


Älskar att hålla på med musik och speciellt är de ju lite kul när man blir uppmuntrad att skriva sina egna texter eftersom jag har känt mig lite osäker på de innan så de är ju grymt kul att han gillar de jag skriver och puschar mig till att skriva mer :D


Vi får se hur mycke vi får gjort idag om de kanske blir ännu en låt vi startar på eller inte de brukar ju bli så att man kommer in i ett visst mood som gör att man inte riktigt vill sluta med de man håller på med när de flyter på så bra :D


Men men ha de toppen!

Av Marina - 16 april 2013 16:56

Blir så less för 6 veckor sedan färgade jag mitt hår med garnier hårfärg carry black och fortfarande när jag duschar så färgar de av sig!!! Har ringt till garnier och berättat vad som hänt då jag förstörde en bikini överdel som kostade 300-400 och vart jävligt less!

De jg får till svar är att de är fel på mitt hår, att dom inte ersätter nått och de enda dom kan göra är att skicka produkter!

Igår fick jag paketet av dom ett schampoo ett balsam och en inpacknong va de jag fick för att ha förstört bikini kläder och handdukar! Snacka om att dom har noll service och är noll måna om sina kunder!!!

Aldrig mer ska jag köpa nått från dom tänker inte gynna ett sånt skit företag!!

Av Marina - 14 april 2013 09:18

Igår var jag och såg Nanne grönvall i norrtälje, hon är alltid lika bra som artist med hur mycke energi som helst och alltid ligga gullig som person gillar henne som fan:-) hon frågade hur de gått med musiken och sa att jag skulle skicka när nått mer blev klart så hon fick höra:-)

Va jätte kul att träffa henne igen<3

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards