Marinamelody

Alla inlägg under april 2013

Av Marina - 13 april 2013 10:22

Igår var de fredagsmys och middag med mamma, Ludde, mormor, morfar, Madde och Jolla. Trevligt och mycke gott va de. Fick höra Jolla spela trumpet de va lite kul:-)

Annars va kvällen lugn och trevlig:-)

Av Marina - 8 april 2013 23:33

Idag var jag först på arbetsförmedlingen inte för att jag blir nå klokare av de direkt. Gick in på datorn där och sökte på massör som sök ord och de kommer upp 179 jobb och då sitter dom och säger till mig att de inte är behov av de, blir så satans less på dom!!

När jag kom hem tvättade jag, plockade upp lite här hemma men har en hel del kvar har bara ite haft ork förns nu då all ork gått till annat skit som pågår, sen har jag även börjat på raggisar till kusin för hon såg mina och ville oxå ha.

Har nyss sett film och tagit upp sista tvätten så nu blir de att dejta kudden!

Puss O kram

Av Marina - 7 april 2013 21:31

Först kryssning med underbara människor båda nya och gamla vänner sjukt kul hade vi.

Sen hemma kväll med älskade Elin och Malin nu är underbara älskar er så mycke toppen!

Idag vart de middag med mamma, Ludde, mormor och morfar jätte trevligt de med:-)

Har haft ont idag typ vid hjärtat känns lite läskigt när man inte riktigt vet varför men nu har de gått över i alla fall så hoppas på att de inte kommer tillbaka.

Nu är jag hemma i min egen säng och ska väl glo på tv en stund sen har jag en dejt med kudden!

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag:-)

Av Marina - 5 april 2013 16:31

Känns grymt just nu igår va de en person som tog kontakt med mig och ville att jag skulle sjunga på hans låt grymt kul när folk uppskattar de jag kan:-) så ska va med på en av hans låtar i alla fall ska bara lyssna och se om de e nåt jag vill va med på men de tror jag att de är älskar ju musik i alla former och de är ju kul att få göra lite olika musik:-)

Ikväll blir de kryssning med grymt sköna människor och de ska bli så kul:-)

Party party;-D

Av Marina - 2 april 2013 17:15

Idag har jag mamma och farmor varit i Vetlanda och handlat en hel del!

Nu sitter jag i bilen med moster, hennes man och ena kusinen påväg hem. Har varit en skön helg i stugan men ska bli skönt att komma hem med faktiskt:-)

Av Marina - 1 april 2013 00:54

Idag har jag gjort klart sockorna, bakat en tigerkaka, suttit och njutit i solen och sen har Karlsson familjen varit här på middag och fika och vi spelade lite kort och sjöng! En trevlig dag helt enkelt så de känns nice de!

Nu sitter jag i sängen väntar på att få upp lite värme sen ska jag stänga av fläkten på elementet, hoppats jag lyckats slagit alla flugorna så jag kan sova sen! Natti natt:-)

Presentation


Mina tankar och funderingar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Släkting
 Vän
 Beundrare
 Du känner mig inte
 Du vill lära känna mig

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards